svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 _Adler_ og Johnny Bravo: Dere kan jo gå i kontrollpanelet og stille tilbake selv, i alle fall for forumet Lenke til kommentar
hds Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Genial prisguide, savna bilder på alle komponentene. Men burde vært på 1 side, blir litt tungvint (i begynnelsen) å finne riktig katorgori. Ellers en flott jobb. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Så utrolig vakkert. God jobb! *bilde* :!: LOL! Ser ikke pent ut i annet enn 1024x768 @ Internet Explorer, dette her... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dette var ikke pent. Men fungerer allikevel ganske greit. Synes ikke det kommer klart frem at dette er hw.no dog. Lenke til kommentar
PØM Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Firefox'en min var helt klikk den også. Jeg likte den gamle siden mye bedre, forandring er bare tull Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Gunners' date='23/05/2005 : 20:00'] Jeg likte det forrige utrolig mye bedre. Synes dette var stykt i forhold. Utrolig irritrende med forumet på bare halve skjermen.. (Nesten) så bruk IPB Skinnet.. forumet på heeeele skjermen forøvrig til forsiden, overskriften er for stor.. senk den ett par hakk Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fint nok på hw.no-sida, men på forumet ble det horribelt. Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 snorreh: Det er testet i Firefox både på win og lin. Kan du være mer spesifik? Eller mener du at designet ser generelt stygt ut bare? Se vedlagt bilde så forstår du nok hva jeg mener... Sånn ser det ut i min firefox også, helt på trynet dårligt, faktiskt så dårligt at jeg ikke gidder å lese siden lenger. Starter eg explorer så ser den helt okey ut btw, men jeg gidder nok ikke starte explorer hver dag bare for å lese hardware.no, så vist det ikke blir fikset så det ser normalt ut i firefox mister dere nok ivertfall en daglig leser, kommer kansje til å starte explorer en sjelden gang.... Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 /* IE6-only hacks */ #twoColContainer { padding-left: 2px; } #colRight { margin-right: 1px; margin-left: -1px; } #colCenter { margin-right: 2px; } #contentContainer { margin-right: 2px; } body { background-color: white; } #menu { margin-left: 2px; } #adText { width: 919px; height: 34px; padding-left: 77px; } #adText td { padding-left: 10px; width: 12em; } #authorField { padding-bottom: 0; } #focusList li { margin-right: 14px; } .ad468x400 { background-image: url("/designImages/ad_col2_start.gif"); background-repeat: no-repeat; padding-top: 15px; margin: 20px 0px 5px 20px; float: none; width: 558px; } li { list-style-position: outside; } #colLeft table { margin-right: -7px; } Somethings fishy and it ain`t sushi Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Meget pent hw.no Fortsett sånn Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) snorreh: Det er testet i Firefox både på win og lin. Kan du være mer spesifik? Eller mener du at designet ser generelt stygt ut bare? Se vedlagt bilde så forstår du nok hva jeg mener... Sånn ser det ut i min firefox også, helt på trynet dårligt, faktiskt så dårligt at jeg ikke gidder å lese siden lenger. Starter eg explorer så ser den helt okey ut btw, men jeg gidder nok ikke starte explorer hver dag bare for å lese hardware.no, så vist det ikke blir fikset så det ser normalt ut i firefox mister dere nok ivertfall en daglig leser, kommer kansje til å starte explorer en sjelden gang.... Ærlig talt, kan ikke folk som ikke gidder å lese forrige side i tråden engang vennligst HOLDE KJEFT! (unnskyld den voldsomme utbåsinga, men er lei av se mas om det samme problemet i annenhver post over 10 sider.) AtW Endret 23. mai 2005 av ATWindsor Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 *Gjenta seg selv igjen* Sidene er testet og fungerer fint i FF både på Win og Lin. Prøv å tømme cache, og evt. restarte nettleseren. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Den som misliker dette designet så sterkt kan jo bruke akams design Sjekk dette: http://forum.akam.no Slik kan man også komme seg til hw.no uten å bruke hw's skin. Helt nederst har du forum-kategoriene, f.eks. dette er adressen til hardware.no's forum (med akameras skin): http://forum.akam.no/index.php?c=1 Lurt ikke sant!? Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Fin design men fjern tips en venn området eller lag det mindre. er det eneste negative med det nye designet. BILDE Endret 23. mai 2005 av I hate Compaq Lenke til kommentar
frustata Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dette var ikke pent. Men fungerer allikevel ganske greit. Synes ikke det kommer klart frem at dette er hw.no dog. Det samme slo meg. Ble ganske anonymt med det nye designet, men det er vel kanskje en vanesak. Lenke til kommentar
knatten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 _Adler_: Eller så kan de bare velge et annet skin i kontrollpanelet! Lenke til kommentar
TeCh2pe Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Der ja! Goa Pote heile vegen.. funka fint nå Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 får ikke skrevet foruminnlegg med explorer(6.0).. men med mozilla så går det.. Lenke til kommentar
Sourze Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Likte gamle designet best, da det fylte skjermen bedre. Menyene ser ellers grei ut. Her er et par skjermbilder fra IE, samme greia skjer med Firefox forøvrig. Ja har tømt cache og alt. Er det bare meg som får dette på Anbefalinger og Bruktmarked? Anbefalinger Bruktmarked Edit pga store bilder... Edit igjen pga nå ser det ut til å være fikset så drit i det :!: Endret 23. mai 2005 av Sourze Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Dette var trasig, dere satser på en lettlest side ? skal gi deg lettlest... Bredden er kvalmende, og forumet virker jo mer som ett bravenet sjit sak som man nesten ikke klarer å lese i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg