collector Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg vet dette er et spørsmål som er stilt før, men jeg har fjernet det jeg ser av støv inni maskina og tatt av dekselet rundt, men likevel slår den seg av under spilling og større "oppgaver". er det at det blir for varmt eller hva? er utrolig irriterende og dette ut når man spiller... Lenke til kommentar
collector Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 hvordan da? er ikke akkurat pc spesialist for å si det sånn hehe Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Åpne opp PC'en og se at de ikke kommer noe metall opp i kretskortet som er på undersida av harddisken, da har den en tendens til å kortslutte og PC'en slår seg av... Lenke til kommentar
collector Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 kan ikke se no nei...er det noen måte og rengjøre vifta ordentlig? jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det..har ikke snøring på det som befinner seg inni tårnet eller hva det heter Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Er det CPU vifta du snakker om? I så fall, ta den av, og dra frem støvsugeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå