Gå til innhold

Hvordan pisse mens man kjører Bil?


MadRos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med å tisse i en (stor) trakt? Videre fra denne trakten går selvfølgelig en slange som fører urinen ned i en flaske eller lignende. Hvis alt er tettet igjen kan det jo kanskje fungere?

hvorfor ikke rett ut... kanskje ikke i byen med utpålandet ville jo ingen bry seg....

Lenke til kommentar
Hva med å tisse i en (stor) trakt? Videre fra denne trakten går selvfølgelig en slange som fører urinen ned i en flaske eller lignende. Hvis alt er tettet igjen kan det jo kanskje fungere?

hvorfor ikke rett ut... kanskje ikke i byen med utpålandet ville jo ingen bry seg....

Det er jo også en idé ;)

 

Og hvis man virkelig vil bli en ekstrem kjørretisser kunne man jo boret et hull nederst i døren (samme størrelse som slangen) og føre slangen ut der. På den måten unngår man at urinen legger seg utenpå bilen, og heller bare etterlater en delikat stripe på bakken.

Lenke til kommentar

bare bore hullet rett ut under bilen det.... får man bruk bar understellsbehandling med urin? :p . men hvis man vil ungå det skikelig så får man legge slangen under bilen helt bakerst så slepper man å få noe på bilen i det hele tatt :D

 

tror heller at jeg hadde stoppet jeg. tar vel max 5min så man mister jo ikke mye.

Lenke til kommentar
Kjøp deg kaffeavtale. Så får du koppholder i tillegg til en kopp med lokk!

skjerpings gutt.

det er et lite hull i lokket.

Ja? Det spruter da ikke vilt rundt i hele forbanna bilen fordi om det er hull i lokket da, menneske.

 

Funker det til kaffe, funker det til urin.

hehe.

sant det.

men jeg ville ikke tatt skjansen på å få piss ut over bilen da ;)

Lenke til kommentar

IDÉ! Pissemod på alle setene i en bil...under hvert sete er det en slange med trakt som man kan trekke opp og putte snabben i. Slangen går da selvfølgelig rett ned i et sentralkloakksystem som går parallelt med eksosrøret og renner ut bakerst. Alt sammen er også veldig stilrent lagt opp, og etter bruk er det en fjær som trekker slangene tilbake under setet. :D

Lenke til kommentar
tror heller at jeg hadde stoppet jeg. tar vel max 5min så man mister jo ikke mye.

Jeg tør ikke tenke på hvor stor blære du har :ohmy:

Når du begynner å få et par år (over 12) på baken pleier det å gå en god del lenger enn du hadde trodd når du først må pisse. Satt i buss en gang. Rakk i kke pisse før vi gikk på, og satt bak sjåføren i ett kvarter og holdt på og pisse på han, men klarte meg til jeg kom ut :roll: så du holder lenger enn du tror

Lenke til kommentar
tror heller at jeg hadde stoppet jeg. tar vel max 5min så man mister jo ikke mye.

Jeg tør ikke tenke på hvor stor blære du har :ohmy:

Når du begynner å få et par år (over 12) på baken pleier det å gå en god del lenger enn du hadde trodd når du først må pisse. Satt i buss en gang. Rakk i kke pisse før vi gikk på, og satt bak sjåføren i ett kvarter og holdt på og pisse på han, men klarte meg til jeg kom ut :roll: så du holder lenger enn du tror

Han mente nok at du måtte ha en gigantisk stor blære for å tisse i 5 minutter...

Lenke til kommentar
tror heller at jeg hadde stoppet jeg. tar vel max 5min så man mister jo ikke mye.

Jeg tør ikke tenke på hvor stor blære du har :ohmy:

Når du begynner å få et par år (over 12) på baken pleier det å gå en god del lenger enn du hadde trodd når du først må pisse. Satt i buss en gang. Rakk i kke pisse før vi gikk på, og satt bak sjåføren i ett kvarter og holdt på og pisse på han, men klarte meg til jeg kom ut :roll: så du holder lenger enn du tror

Han mente nok at du måtte ha en gigantisk stor blære for å tisse i 5 minutter...

hehe tisse i 5min er nok litt lenge men kan holde på ganske lenge om jeg har holdt meg lenge men alikevel 5min er nok passe med tanke på at du skal:

- ut av bilen

- bort til grøfta

- ta av deg buksen

- pisse

- ta på deg buksen

- gå bort til bilen igjen

 

kan gjøre det veldig avansert å tenke på at du må bremse ned bilen svinge inn til siden gjøre tidligere rekke også sette deg i bilen kjøre ut på veien og få opp farten igjen.. ja 5min er ikke så lenge n lenger tror jeg :p:D hehe

Lenke til kommentar
I "Dum og dummere" var det tomme ølflasker som var tingen.

Kanskje litt vanskelig mens man kjører. Å treffe på flaska å sånt... :p

Neida. Har man en passe liten en kan man bare stappe hele snabben inn i flaska. Bare håpe på at den ikke tetter helt, så det oppstår trykk i flasken. Skyte flasker med tissen mens du kjører er kanskje ikke så gøy. :)

:!: :!: :!:

 

 

Edit:

 

IDÉ! Pissemod på alle setene i en bil...under hvert sete er det en slange med trakt som man kan trekke opp og putte snabben i. Slangen går da selvfølgelig rett ned i et sentralkloakksystem som går parallelt med eksosrøret og renner ut bakerst. Alt sammen er også veldig stilrent lagt opp, og etter bruk er det en fjær som trekker slangene tilbake under setet. :D

 

Vil det ikke bli glattføre hele tida selv om det ikke regner da? :p

Endret av Gohan
Lenke til kommentar

Eller du kan jo allitds prøve å reise deg opp, stikke snabel ut av vinduet også pisse.. hvis du ikke setter en slange på k***n som leder ut av vinduet da.... hvis du har dårlig tid vel og merke!!!! har man god tid så stopper u å går ut av bilen ass!!!

 

Edit: kanskje ikke stikke'n ut mitt i byn eller noe, men kanskje mitt på landet eller no rundt der!

Endret av Z_AGo
Lenke til kommentar
Edit: kanskje ikke stikke'n ut mitt i byn eller noe, men kanskje mitt på landet eller no rundt der!

Ned Karl Johan hadde jo sett bra ut ...

 

On Topic: Jeg anbefaler å stoppe, må du pisse så gjør du det på flaske om du ikke er sjåfør. Hvis du er det så lager du en lur innretning (mange gode forslag i tråden) før du drar hjemmefra, slik at du alltid har den klar når trangen blir for stor.

Lenke til kommentar
IDÉ! Pissemod på alle setene i en bil...under hvert sete er det en slange med trakt som man kan trekke opp og putte snabben i. Slangen går da selvfølgelig rett ned i et sentralkloakksystem som går parallelt med eksosrøret og renner ut bakerst. Alt sammen er også veldig stilrent lagt opp, og etter bruk er det en fjær som trekker slangene tilbake under setet. :D

og tenk på den vidunderlige lukta, og den fantastiske hygienen det blir da alle har rørt tissemennene sine oppi den trakta. Vidunderlig :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...