jøran Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når jeg bruker Azureus virker alt fint en stund, men så får jeg opp denne feilmeldingen: Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error! Program: C:\Programfiler\Java\jre1.5.0_01\bin\javaw.exe R6025 - pure virtual function call Har prøvd å oppdatere både Java og Azureus, men det samme skjer om igjen. Noen som vet hva feilen er og hvordan jeg kan bli kvitt den? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Azureus monget seg hos meg etter oppdatering.. Gå heller for BitComet Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Last ned en senere oppdatering av Java. Med andre ord, ikke last ned og installer den nyeste. Men den som ble utgitt før den nye. Da skal det funke. Selv ble Azureus mongo etter Java oppdatering, da avinstallerte jeg bare updaten, så funket det igjen. Lenke til kommentar
jøran Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hvis jeg avinstalerer oppdateringen har jeg fortsatt Java 1.5.0_01 (før avinstall: 1.5.0_02) Endret 23. mai 2005 av jøran Lenke til kommentar
jøran Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Vil helst ikke bytte klient, synes Azureus er veldig bra, bortsett fra dette lille problemet. Lurte bare på hvordan jeg kan bruke azureus normalt igjen, det funket feilfritt før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå