swanky Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -MMS: Ja -GPRS: Ja -WAP: Ja -JAVA: Ja -Email klient:Ja Form: -Klapp/"vanlig" -Vekt: Ikke så viktig, men gjerne så nett som mulig Skjerm: -Fargeskjerm. -Over 65000 farger -Relativt stor skjerm, men jeg trenger ikke en PDA Pris: Jeg har mellom 1500 og 2000 kroner til rådighet (uten abb.) Diverse: -Merke: Ikks så viktig, men jeg er glad i Nokia/SE, ikke Siemens! -Kamera: Ja -Blåtann (Bluetooth):Ja -Minne: 32MB -Minnekort?: Ja, helst -Batterilevetid: ikke det viktigste -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Jeg trenger en mobiltelefon som kan ta OK bilder, siden jeg bruker telefonen til å publisere bilder til en nettside. Jeg er klar over at det ikke er perfekt kvalitet, men jeg setter pris på kameraet er relativt bra. Ellers så må kanppene være gode - jeg hater slike små Siemensknapper. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 SE K700? Ganske bra kamera, 41 mb minne og Blåtann. http://amobil.no/art.php?artikkelid=8314 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå