hjelp-meg Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei Eg har et Sapphire Radeon 9800 Atlantis 256mb. Kan noken fortelle meg om det er mulig i klokke/flashe det til 9800 XT eller bedre og korleis eg gjer dette? Kan ingenting om klokking fra før så må nok forklare det godt- Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Har du tittet på "Flash 9800np/pro til 9800XT" Guiden ovenpå? Finner sikkert en god del svar der tenker jeg... Endret 23. mai 2005 av Stian_t Lenke til kommentar
hjelp-meg Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Sett litt der ja. Men korleis kan eg finne ut om eg kan klokke/flashe det? Eg fant ingenting om det i den guiden. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Se litt bedre etter.. Står noe slik som at 'det er bare kort med R360 kjerne som det er noe poeng å flashe.' Hvordan finne ut hvilken kjerne du har ? Ta av kjøleren og sjekk hva som står preget på toppen av kjernen. mvh r. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå