Turd_Ferguson Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Skal sette sammen en ny spill pc nå og begynner å bli fornøyd med komponentene. Det skal primært være en kraftig spill pc, men den skal også brukes til bilde og videobehandling. Oppsettet er som følger: handlevogn 1 handlevogn 2 Bestemte meg for dette kabinettet: Arctic Cooling Silentium T2 Har fått anbefalt denne psuen pga den enorme kraften den leverer: OCZ PowerStream 520W Spørsmålet er jo om den vil passe i dette kabinettet? Noen som har erfaringer med dette kabinettet med annen psu? Leste en test av kabinettet at den orginale psuen var noe større enn en standard psu. Han som anbefalte meg OCZ PowerStream sa også at den var størren enn en standard psu. Så vil de gå sammen? Edit: 10.06.2005 **Merk! Dette kabinettet har egen spesiallaget psu, det vil ikke fungere med en standard psu!** Bestilte kabinettet, psu og harddiskkjøler er laget i ett, dvs du kan ikke bytte psu! Les erfaring her. /Turd Endret 10. juni 2005 av Turd_Ferguson Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Ok, du bruker en del penger på dette. Blir en ganske så rå maskin da.. Men den Ocz psu skal være litt lengre enn de fleste psu, ja. Men om den vil passe kabinett skal den vel ? Da anbefaler jeg Mist 500w. Den skal være like liten som en vanlig psu, nesten lyd stille, og billigere enn 1300 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Ville også anbefale MIST 500W, det lager nesten ikke en lyd, og det er stabil som et fjell, selv ved overklokking. Og den ser jo ganske stilig ut i diskret svart, med gull-skrift på klistremerket, og den fine nettingen bak (alt er egenerfert, utenom det med overklokking-delen, det har jeg bare hørt fra ganske sikre kilder) Og over til det med passform: Den passer alle kabinetter som følger ATX-standarden (dvs. ditt f.eks.) og det er ikke større enn en vanlig PSU EDIT: Hva skal du med kablene til S-ATA? Det følger altid med kabler til det med hovedkortet Skal du ikke ha DVD-spiller/brenner? Endret 24. mai 2005 av sigen Lenke til kommentar
Turd_Ferguson Skrevet 28. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2005 Takker! Mist'n så bra ut den! og litt billigere også Hmm har ikke prøvd sata enda, så var vel ment dersom psu ikke hadde sata strømkabel, men både mist og ocz har jo det. Gleder meg sinnsykt til å få en slik maskin, får nok litt mer spilleglede da tenker jeg! Begynte også å sikle på amd's kommende X2 prosessor! ..har jo dvdbrenner og slikt fra før.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308851&cks=FRO Er en tråd om råskapet her: http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=424010 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Så bra ut den Glisevask, men er den stabil? Hjelper jo ikke noe med 580W, hvis den ikke leverer stabilt vet du Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Fikk da inntrykk av den er stabil fra denne testen: http://reviews.pimprig.com/power_supply/hi...ar_580w_psu.php Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mai 2005 Del Skrevet 28. mai 2005 Bedre å gå for den da. Synd de ikke har den i sort synes jeg, eller sølv kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå