mau5trap Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Er denne PCen noe å satse på? PC Lurer litt på skjermkortet. Er det noe bra? Endret 23. mai 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det kommer egentlig helt ann på hva pcen skal brukes til. Hvis det er snakk gaming, så ville jeg personlig ikke satset på den. Men vis det er snakk om jobbing,surfe etc.. funker denne ypperlig til en vanlig person. Lenke til kommentar
Cranie Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Prismessig så virker dette umiddelbart som et røverkjøp.. Hvis det er snakk om en komplett pc. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skjermkortet er ikke "bra", hvis du sammenligner med nyere kort, men jeg ville si at 2000,- er en bra pris for dette. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg skal bruke den til spilling(WoW), men jeg har et stramt budsjett. Nåværende PC har nVidia 64 mb skjermkort, 256mb RAM, P4 2,00ghz prosessor, 40 gb. Så, i forhold til den nåværende er den vel ganske bra? Tror dere jeg vil slite med lagg med det sjermkortet? har en del lagg i de store byene, under raid ol... Endret 23. mai 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
swanky Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Tror kanskje jeg hadde brukt de pengene på den PC-en du allerede har: vil tro at du får mer igjen ved å putte inn et 6600GT og mer RAM i den maskinen du eier nå, enn å kjøpe den som selges her. Lenke til kommentar
NxtGnPC Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 veldig enig med swanky her... den maskinen som du skulle kjøpe var ikke særlig imponerende.... Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Evt Kjøpe dette Sjermkortet Forslag til RAM evt prosessor? Har ikke mer en 3300 kr totalt Så lenge jeg Kan spille WoW uten at det lagger er jeg happy Edit: Eller, hva med dette kortet? Endret 23. mai 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Evt Kjøpe dette Sjermkortet Forslag til RAM evt prosessor? Har ikke mer en 3300 kr totalt Så lenge jeg Kan spille WoW uten at det lagger er jeg happy Edit: Eller, hva med dette kortet? det kortet de selger på elkjøp er et veldig bra kort til den prisen så gå for det. hva med en amd prosessor fra komplett? spørs hvilket hovedkort du har. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det høres ikke ut som om den PC-en du har er vesentlig dårligere enn den du skal kjøpe nei, så det er kanskje ikke noe vits. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Hovedkort? Aner ikke.... Står heller ikke noe på enhetsehandlig. Det er en Dell Dimention 4550. 2 1/2 år gammel. Støtter PCI og AGP 4x hvertfall. Lenke til kommentar
Lovo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 De kortene du har linka til der er PCI-e, jeg tviler på at du har det på hovedkortet ditt.. Så jeg ville nok leita etter et agp kort. Som f.eks dette Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Nei, det er PCI kort! Er ikke AGP ræva til gaming? Endret 23. mai 2005 av Tubbytazz Lenke til kommentar
immo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Håper du kødder nå.. pci-grafikkort ble faset ut i -97 -98 eller noe sånn og erstattet med agp! Det du finner av pci nå er beregnet på eldgamle pc'er som ikke har agp! Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Har ikke noe særlig peiling på skjermkort, jeg. men som sagt, hovedkortet støtter AGP 4x og PCI. Skal brukes til spilling, så må få tak i best mulig kort for penga. Bør vel investere i mer RAM og evt Prosessor? Har 256 mb ram, og en port ledig. Men prosessor er vel ikke det mest nødvendige? Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Skjermkort RAM Burde dette fungere? Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 PCI er ikke til skjermkort, mer til nettverkskort og kontrollere. AGP er ikke ræva til spilling nei, det er faktisk nettopp begynt å gå ut av markedet, men kommer fremdeles til å gå ganske langt tid til det er vekke. Det er PCI-Express som er den nye skjermkort standarden, kommer istedet for vanlige PCI og. Sitter faktisk på ett AGP skjermkort sjøl, kjøpt i januar/februar i år. Tror eg ville oppgradert den eg allerede har, men kan du finne ut litt mer info om den du har så hadde det hjelpt veldig på. Last ned Everest, der ligger alt av info om pc'en din. [Link] Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvor skal man begynne.. trådstarter har ikke lest sticky-tråden, bumper tråden, emnetittelen er ikke særlig beskrivende, og bryter i tillegg med tre-ords-regelen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg