niikoo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har testet Nokia 6680, den er en veldig bra 3G telefon med de fleste funksjoner. Terningkast: 10/10 PRIS: ca. 5500 + Mp3-spiller, 2 kameraer, Symbian, Bluetooth, display med 262.000 farger, mer ting er også pluss. - Ingen radio, kameraet bak er litt for lett å åpne, litt tung, pris. DESIGN 9/10 Telefonen ser ganske flott ut, men den kunne sett litt flottere ut på baksiden. Tastene er gode å trykke på, men navigeingstsasten trekker litt ned. FUNKSJONALITET 10/10 Den støtter drøssevis av Symbian programmer, noen koster penger og andre er freeware. Den har alt av multimediautstyr slik som: Mp3 spiller, filmkamera, realone player (video, mp3, rm, mm.), fotoredigering, videoredigering. Det er også masse andre ting den har også. KAMERA 10/10 Dette er noe nytt, 2 kameraer! Et på 1,3 mpix (bak) og et på 0,6 mpix(front). Frontkameraet har 2x digitalZOOM og bakkameraet har 6x digitalZOOM. HASTIGHET / NETTVERK 10/10 Dette er en førsteklasses 3G mobil, den støtter Videodeling, Videosamtaler, Kjemperask internett... Den har også EDGE / GPRS som du også kan bruke til nettforbindelse. En triband telefon er den også, men ikke må bluetoothen glemmes. - - - - - - Oppsummering: En avansert telefon med mange muligheter. En god arbeidstelefon, men den egner seg også til fritida. Det er kult at den har 3G, men jeg savner radio. - - - - - - Hva synes du???? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Rå telefon, men 10/10 på kamera? Litt å ta i vel? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Kameraet er "dårlig" sammenliknet med K750i (har printet ut bilder på fotomaskin med begge). Er vel 0.3 MP som er foran? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 0.3 foran ja... 640 piksler * 480 piksler = 307.200 piksler = ca. 0.3 MP Syns forresten mobilen ser utrolig tøff ut, men får litt sånn "billig-plastik-sak-intrykk" av de tastene. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Enig der.. Bakgrunnslyset lyser igjennom tastene, det ser litt billig ut. Herlige taster da! Et stort pluss er at det lukter deilig ny elektronikk i høytaleren... Endret 28. juni 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bra test, men du skriver lite om hvordan telefonen er i bruk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hmm, når jeg tenker meg om så er det egentlig ikke det. Står for det meste kun om hva den har, pluss litt mer fakta. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Hmm, når jeg tenker meg om så er det egentlig ikke det. Står for det meste kun om hva den har, pluss litt mer fakta. Ja, det står lite om hvordan den er +++ Står bare hva den har. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Høres egentlig ut som en reklametekst på en eller annen nettbutikk spør du meg. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Når det gjelder 6680 så er det noen ting som irriterer meg veldig... 1: Kamera dekselet bak begynner å bli løst. 2: Når man har handsfree og hører på mp3 og mottar en samtale. På min gamle SX1 kunne jeg bare trykke på svarknappen på handsfree'n for å starte musikken igjen etter samtalen. Det går ikke her. Ikke med Ultra Mp3 heller. 3: At det ikke er infrarød, ingen nød akkurat, men kjipt. Når det gjelder bruken så er responsen i telefonen god. Telefonen svarer med en gang jeg trykker på knappene. Er bare litt treg etter oppstart. Overføring via USB går som en lek. Menyen er enkle og innholdsrike som de er på de fleste symbian telefonene. Endret 30. juni 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå