Snorre Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kom med en begrunnelse. Er litt kjekt å vite hva dere mener. Litt unødvivendig med poster som Metroid Prime rullzzz. Min personlige favoritt må nok være trommevirvel: The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Det er mange grunner til at jeg har dette spillet som favoritt, men den viktigste grunnen er nok historien. Dette var det tredje spillet jeg fikk til Nintendo. Jeg fikk spillet til min bursdag. Var forholdsvis liten, men har plukket spillet opp i senere tider igjen. Jeg hadde aldri før vært vitne til en slik overvelmende dyp historie som attpåtil var utrolig rørende. Jeg ble så fasinert av spillet at jeg måtte fortsette å spille det. En by som ble brent. Et lite barn som ble reddet og ført i sikkerhet i en alveskog. Spillet hadde dessuten et veldig godt gameplay. MAnge muligheter som å ri på hest. Skyte med pilog bue. Du hadde kroken du kunne komme deg fram på forskjellige steder med. Det var en stor verden. Faktisk veldig stor, på den tiden å dømme. Musikken i The Legend of Zelda: Ocarina of Time er noe av det beste jeg hadde hørt da (hadde vel ikke hørt så mye musikk da) og som jeg fortsatt har hørt. Masse vakker rørende musikk hjalp ekstremt på spillfølelsen. Det var da min begrunnelse. Kom med deres spill og begrunnelser. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Får komme med noe nytt da. Legend of Zelda A link to the past. Fikk spillet på super nintendo, og skjønte litt engelsk. Ble raskt hekta på dette nye spillet som var mitt første møte med Zelda. En omfattende historie, med mange spesielle puzzles og det jeg syntes var utrolig bra følelse i spillet. Historien var dyp og involverte mange av karakterene i spillet på mange måter. Den lyse og den mørke verdenen og alle tingene en kunne finne var jo bare skikkelig bra. Nintendo <3 <3 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Veldig vanskelig å komme med en absolutt favoritt må jeg si. En av de iallefall: Contra (Probotector) Konami/Nintendo Har ingen ultimat favoritt som står alene på toppen, bare nevner det for å minnes dette geniale spillet. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hater sånne forbanna kompliserte spill som Zelda:Orchina of time, når jeg spiller spill vil jeg ikke ha en komplisert oppgave, jeg spiller pg.a jeg vil slappe av ikke anstrenge meg. Back to topic; Liker veldig godt Wario Ware Inc til GBA og Mario & luigi superstar saga og! Ellers super mario serien Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Mario-spillene. Jepp Jepp. Begrunnelse? Eh..Jeg elsker Zelda-spillene også, men de begynte jeg ikke å spille før senere. Mario er jeg oppvokst med. Det var av de første videospillene jeg spilte. Endret 23. mai 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Legend of Zelda A link to the past og Ocarina of Time er de beste jeg har spilt fra nintendo Edit: Fordi det er så utrolig massivt, også er det fengende, min mening. Også liker jeg alver da Endret 23. mai 2005 av Jerix Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kom med en begrunnelse. Er litt kjekt å vite hva dere mener. Litt unødvivendig med poster som Metroid Prime rullzzz. Kan dere ikke lese? Det må være Zelda Ocarina of Time (samme grunn som Orresnei) og 007 Goldseye! Utrolig fett spill med bra story og multiplayer, har spilt spillet i utallige timer. Multiplayer er drittmoro med mode; Big head, One shot, big arms, osv... Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Zelda: ocarina of time. Det er rett og slett genial. Prøvd endel av de eldre Zelda-spillene (ikke like imponerende grafikk da ), men det fanget meg ikke slik dette spillet gjorde. Jeg kjøpte n64 bare for spillet. Jeg var vel, uh kanskje 8år da jeg brukte egne oppsparte penger for konsoll og spill Måtte trygle i butikken for å la dem bytte ut det medfølgende Mario-spillet med Zelda. Historien var vel ikke så nyskapende (prins må redde prinsesse), men måten det var utført på var genial. Det var ikke bare å storme rett fram og drepe flest mulig, men du måtte snike deg, ta sideoppdrag for å skaffe deg nye ting, og alle de kule våpneen man hadde. Dessuten var det så digg å spille med den håndkontrollen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Flere meget gode spill må nevnes. Både Ocarina of Time, Goldeneye 007, Perfect Dark og Mariokart skal nevnes. Ellers så er jo Super Mario World genialt. EDIT: Glem det, så ikke Nintendo-produsert... Menmen, det er i alle fall noen som er det. Se på posten som mine favoritter til Nintendokonsoller. Endret 23. mai 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Begynte å spille Nintendo spill først på N64. Et par favoritter er: Pikmin 2 - Fjorårets beste spill, og et regelrett skattekammer av moro. Legend of Zelda: The Wind Waker - Det aller beste 3D Zelda spillet. Litt lett, men ellers slår det OoT på alle punkter. Super Mario 64 - Det første og siste virkelig gode 3D platform spillet noensinne. Wario Ware Inc -Genial galskap i alle versjonene. 1080: Avalanche - Det eneste spillet på mange mange år som har fått meg til å desperat prøve å slå mine egne rekorder i månedsvis. Eternal Darkness: Sanitys Reqiuem - Genial galskap her også, men her av den skumle varianten. Lider av et par dårlige designvalg, men viser mer oppfinnsomhet og er mer voksent enn nesten alle andre spill nå for tiden. Kunne sikkert nenvet flere.... Men hvis jeg må velge 1 spilll...... så tror jeg det blir Eternal Darkness, fordi jeg elsker horror.... Wind Waker kommer nok veldig nærmt også. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Legend of Zelda: The Wind Waker - Det aller beste 3D Zelda spillet. Litt lett, men ellers slår det OoT på alle punkter. Tror du er den eneste som mener det.. Glemte å skrive grunnen for hvorfor jeg synest OoT er det beste Nintendospillet! Det har alt jeg mener ett spill bør ha! Pen grafikk, som faktisk var veldig bra på den tiden! Musikken passer perfekt, tror ikke jeg har spilt ett spill med mer fengende toner! Underholdningsverdien er på topp! Mye spilletid, stor område, vanskelig nok til at du må bruke hjernen, men ikke slik at du blir frustrert! Geniale og artige bosser, veldig bra historie! Alt i alt ett perfekt spill uten feil! I mine øyer... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hva om vi lager en poll? Vi nominerer først spill, så setter vi opp en poll med de spillene som har blitt nominert mest? Det gjelder da alle spill fra Nintendo! Bare en ide Lenke til kommentar
zaico Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Helt klart The Legend of Zelda: Ocarina of Time, jeg husker jeg jobbet på Spiderman når spillet kom ut.. Ble mye rydding på sjefen de to-tre ukene jeg brukte på å runde det ! Endret 23. mai 2005 av zaico Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Prebo, jeg er nå enig med Niskivara angående Wind waker så Men jeg spilte ikke OOT før på Gc Nok et toppspill: Paper Mario 2 Langt og morsomt spill, med masse humor og en bra vri på alt. Utrolig gøy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Mario 3 til NES Super Mario Bros til SNES Begrunnelse: Oppvokst med. Naboen hadde NES med Mario3, og jeg elska å sitte nedi til han å spille det. Vi pleide å låne SNES med SMB på den lokale videosjappa. Meg og en kompis. Spillte i timesvis. Så kjøpte jeg SNES med bl.a. SMB selv og spillte helt til strømforsyninga i SNES'en tok slutten Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Zelda Adventure Of Link. Det er det spillet som har fenget meg mest, ett av de få jeg kan spille om igjen flere ganger. Genialt spill spør du meg. Men utrolig undervurdert. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 yoshis island og donkey kong country... voks opp me dei seff: Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nes: Super Mario Bros 1 og 3 The Legend Of Zelda Snes: Super Mario World Super Metroid The Legend Of Zelda: A Link To The Past StarFox N64: Super Mario 64 The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time Lylat Wars Gameboy: The Legend Of Zelda: Links Awakening GameCube: Metroid Prime (ikke spillt 2en enda..) The Ledend Of Zelda: The WindWaker, og Ocarina of Time : Master Quest Virtualboy: Warioland Noe av det beste plattformspillet jeg har prøvd. Helt unikt. Warioland på gameboy nesten like bra, men manglet feelingen virtualboy ga. RedAlarm. Noe av det feteste flysimulatorspillet jeg har prøvd. Noen som har tilgang på virtualboy.. Go for it sier jeg bare.. --------- Dette var altså min liste. Klarer desverre ikke velge. Lenke til kommentar
andre_goaaal Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Fyfaen, jeg har sendt report om det.. Kan dere ikke være så snill og komme med begrunnelse? Endret 24. mai 2005 av andre_goaaal Lenke til kommentar
Mr.Andersen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) NES: Super Mario World 3 SNES: Mario spelet der Yoshi er med (hugser ikkje namn) N64: Mario Party Mario Kart Super Smash Bros. Dei andre har eg ikkje spelt nok til å kunne utale meg om dei. Edit: Grunnen til at eg likar dei spela er at eg har spelt dei ein heil masse, og er faktisk fortsatt ikkje lei av dei. Super Mario World 3 til NES er jo eit spel eg alltid har likt, og fortsatt likar. Mario Party spelte eg og ein del venner sånn ca. kvar dag for eit par år sidan. Veldig bra multiplayer game som du seint blir lei av. Mario Kart blei eg lei etter ei GOD stund, men det var etter fleire timar til dagen med speling. Super Smash Bros. spelte me, dei same som spelte Mario Party og ein god del. Og eit veldig kjekt spel. Endret 24. mai 2005 av Mr.Andersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå