Svulst Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hei! Jeg og en kompis spiller en del W3FT på nettet og begynner å bli ganske gode. Vi vurderer å lage en klan. Men jeg vet absolutt ingenting om det. Koster det noe? Hva er ladder? osv #Topic endret av moderator# Endret 24. mai 2005 av Jankee Lenke til kommentar
royale Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Be en moderator om å flytte den til http://forum.hardware.no/index.php?showforum=101. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Flyttes til klan og rekrutterings-kategorien Lenke til kommentar
Specter Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hei! Jeg og en kompis spiller en del W3FT på nettet og begynner å bli ganske gode. Vi vurderer å lage en klan. Men jeg vet absolutt ingenting om det. Koster det noe? Hva er ladder? osv koster noe, kanskje om dere vil ha hjemmeside, egen server osv, men det kan dere snakke med sponsorer om, kanskje dere får det gratis. ladder = stige, det er en konkuranse, slår du fler kommer du høyere opp. lag en clan, på WC3 TFT må dere vell lage nye chars, med feks [clan-navn]nicketditt og spille fra bunn igjen, men det er gøy det Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Koster vel ingenting å opprette en klan bare? Hvis man ikke skal ha hjemmeside og alt det styret der??? Man MÅ vel heller ikke lage en ny account... Men det ser litt tøffere ut. Lenke til kommentar
Svulst Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 hva med å spille i ladder-games da? koster det no? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ladder-games er helt gratis (eller, du må jo kjøpe spillet da, men det har jo alle som spiller på b-net gjort uansett)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå