Jihadinmymind Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skal kjøpe meg benk og få igang et skikkelig treningsprogram fremover. Jeg har da også lyst til å benytte meg av proteinpulver. Jeg lurer på om noen vet hvilke pulvermerker som er best og rimligst for en nybegynner som vil ha resultater uten å bli ruinert! Jeg kjøper gjerne i store kvanta for å spare penger! Takker for svar! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 personlig bruker jeg denne Basic Protein og syns det fungerer bra. koster ikke skjorta og holder en stund. lurt å kjøpe mye, siden du bruker en del. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Takk for svar, hvilke smak er best og hvor mye koster frakten? Hvor mye bør jeg ta om dagen? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Min erfaring er at skjokoladesmak er best.. Du tar så mye du trenger. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Hva betyr det? " glass per dag? 80g? Jeg har ingen aning... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du bør starte med å lese denne og denne artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå