Stig Flem Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Dette er et av de beste kjøpene jeg noengang har gjort!! Gir all ros til MPX - den definitivt mest seriøse kamera-webshopen i Norge. Fikk kameraet på 3 dager, ikke noe tull - alt virket som det skulle, ypperlig visuell service!!! Anbefales på det sterkeste - dessuten kan du tilpasse frakten etter ditt behov!! ANBEFALES:)!! Kameraet er akkurat som jeg trodde - supert kamera med en svakhet! Mørk EVF/LCD i mørke rom - men bildekvaliteten blir uansett SUPER!!! Artig med 6x zoom. Har tatt bilde av en sau blant annet!!! Hehe!! Du vil ikke angre på dette kjøpet! http://www.MPX.NO !!=) Hilsen Stig!! Lenke til kommentar
geokri Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 du har tatt bilde av en sau??????? fytterakken for en naturfotograf du er, du får sende bildet til villmarksliv :smile: Lenke til kommentar
Stig Flem Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Der sa du det!!! Gjett om!! hehe.. har tatt mange andre bilder også, men saudebildet ble spesielt bra syns jeg. Men kameraet sliter litt innendørs.. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 17. juli 2002 Del Skrevet 17. juli 2002 Jeg flyttet denne tråden til riktig kategori. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå