Killerquo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hepp. Leste på specsa om Chieftech midi og fulltower...miditower har plass til 120 mm bak...det har ikke fulltower...grunnen til at jeg lurer er at HVIS jeg en vakker dag kjøper et av disse to har jeg en lekker 120 mm fra før av som jeg gjerne vil bruke. Så er det plass til å modde inn en 120 mm der hvor 92 mm-plassen i fulltower er...eller et annet sted, eller er det ikke mer plass på siden? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Mener at den skal være bak... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Tror det skal være plass der, hvis det på den festebraketten til PSU. Hvis ikke er det jo mange andre plasser du kan modde plass til den. EDIT: Bruk -knappen neste gang du skal legge til noe. Endret 23. mai 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Pleier å bruke den...bare glemte det EDIT: og jo...er det noen fordeler ved å ha Fulltower uten at det er ganske mye større? Det ser jo ut til at det er mulighet for en gigantisk vannkjøling i toppen, med et par übervifter som kan moddes på siden så de kjøler tanken Endret 23. mai 2005 av Killerquo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå