Mott Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hei jeg har et kort som jeg ikke vet hva heter ja det er en pakket pc og den er fra elkjøp men Jeg lurte på hva dette kortet heter og hvor jeg kan finne mer info om den har sendt mail men får bare en liten liste over noen få nyttige ting så jeg tenkte aha hardware er jo perfekt masse data freaker Det eneste det står på hovedkortet er VIA så det er AMD atlohn 64 Takk for alle svar Tar forbehold om kansje noen skriveleifer Dette er en fujitsu siemens pc som heter CORDM6X3200 Og her er en vedlagt fil med info: Dataen_min.doc Endret 23. mai 2005 av Mott Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 *slitsomt å lese* Trenger mer info, står vel noe navn på maskinen? på "skallet" (kabinettet)! Jeg prøvde å ringe Medion en gang for å høre hva slags hovedkort/skjermkort leverandører som de brukte. Det ville dem ikke si, det var umulig å få ut av dem Men iallefall litt mer info om selve maskinen hadde vært greit, hva maskinen heter iallefall! Goooooooogle er din venn! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Selv om det står VIA så trenger det vel nødvendigvis ikke være 64 ? Last ned gratis trial på SiSoftSandra eller Aida32 til og se hva du har :=) Thoka, du mener ikke at du ringte Medion for han som skrev emnet ? Du trenger absolutt ikke å ringe produsenten for å vite hva slags innhold det er i maskin. Endret 23. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Thoka, du mener ikke at du ringte Medion for han som skrev emnet ?Du trenger absolutt ikke å ringe produsenten for å vite hva slags innhold det er i maskin. Det med Medion var bare et eks. på hvor vanskelig det er å finne produsent av innholdet i en ferdig bygd pc Og ja, vet at det finnes flere muligheter til å finne ut hva slags innhold man har i maskinen. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Har Aida32 etter at den var kommet hjem fra data klinikken hos elkjøp etter å ha bli fikset , men jeg vet ikke hvordan jeg bruker dette Lenke til kommentar
Mott Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 ingen som har noe anelse???? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) kan du ikke bare bruke goooogle ! Og prøv og bruk EDIT knappen Du kan jo alltids prøve deg ut, det går ikke ann og gjøre noe skade. Får jeg spøre hvorfor du skal vite det ? Jeg mener, du skal vel ikke gjøre noe serriøse greier , imat du sender den til reprasjon hos Elkjøp.. ? Endret 23. mai 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
Mott Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hva skal jeg søke på google på da??? du trenger ikke være frekk fordet Lenke til kommentar
klevjer1 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 kan du ikke bare bruke sånne hardware info-programmer et som heter Aida32 tror jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå