WackoJacko Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 I det siste har jeg hatt et merkelig problem. Jeg har en trådløs router fra 3Com som funker helt fint, men i det siste har jeg hatt problemer med å motta nettverksadresse. Hvis jeg bruker programvaren som fulgte med mitt 3Com produkt får jeg kontakt med routeren og det er god signalstyrke, men på status for trådløs tilkobling står d bare henter nettverksadresse og så etter en stund kommer d "begrenset eller ingen forbindelse". Jeg har alltid brukt 3Com programvaren, men siden noe ikke virket som d skulle bestemte jeg meg for å bruke windows WZC. Dette funker bedre og jeg får en IP, men d varer ikke lenge får den må hente nettverksadressen på nytt. Så internett linjen e bare oppe i 5 min om gangen! hvordan kan jeg få hentet nettverksadressen uten problemer og få den til å vare? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Prøv og sett fast IP på kortet ditt! Endret 23. mai 2005 av Elgvenn2 Lenke til kommentar
mr_trout Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det kan være en konflikt mellom 3com driveren og wireless zero configuration. Du kan gå inn på services/tjenester og deaktivere wzc. Deretter bruker du 3com programmet. Det kan hjelpe i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå