Switters Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vet noen om det er noe å spare på å kjøpe alt på ett sted for å presse ned prisen eller er det best å bruke prisguiden og shoppe rundt der det er billigst? Hvordan stiller de ulike nettbutikkene seg til dette? Frakt holder vi utenfor så lenge. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Den eneste jeg vet om som gjør dette i nettbutikken er Mamoz.no. Men jeg regner med at du kan kontakte de andre for å høre om det går an å få mengde-rabatt. Det høres ut som om du skal bygge PC og håper å få det billigere ved å kjøpe alt på et sted. Hvis det er riktig så får du ganske sikkert ikke rabatt. Lenke til kommentar
Switters Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Tenker på å bygge PC ja. Hvilken butikk som er billigst varierer jo endel fra produkt til produkt, og da vil de kunne tjene mye på å slå av litt på endel produkter for å sikre seg hele pakka. Dette må da selvsagt gjøres over telefon og ikke på nett. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Erfaringer: Blir prisen 25 000 og oppover har jeg fått 2-4% rabatt hos enkelte butikker. Under dette er standardsvaret "Prisene våre er så presset allerede at rabatter kan vi ikke gi utenom at ordren blir over en viss sum". Lenke til kommentar
coban Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hehe, typisk tankegang fra de fleste nerdsa:) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis du ringer, så kan du kaskje få rabatt. Men husk på en ting: Det er ikke alltid "rabatten" lønner seg pga at når du bestiller over tlf så må du ta postoppkrav. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tenker på å bygge PC ja. Hvilken butikk som er billigst varierer jo endel fra produkt til produkt, og da vil de kunne tjene mye på å slå av litt på endel produkter for å sikre seg hele pakka. Dette må da selvsagt gjøres over telefon og ikke på nett. Noen erfaringer? Det vil funke dårlig, du må kjøpe mye for at de skal ta og gi deg noen rabatter. Du må nok kjøpe en del og en del varer med høyere enn gjenomsnitlig avanse for at de skal gi deg en krone i rabatt. Webshapene har nesten ikke noe å gå på. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Det var en liknende diskusjon på dette for en god stund siden. Folk fortalte at de klarte å prute på bærbare pc'er og liknende. Jeg prøvde det da, jeg også, og det funket det. Fikk 512MB ram istedet for 256MB uten tillegg i prisen, bare ved å sende en mail til psdata og spørre. Dette var en Tundra 1557, som i utgangspunktet er rimelige. Skader ikke å spørre? Endret 25. mai 2005 av da Gauss Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Ta ein telefon eller send ein epost til dei aktuelle butikkane. Å kjøpe litt her og litt der kan du vel ikkje tene stort på, med tanke på frakt. Lenke til kommentar
Tommy Joe Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Registrer deg i enhetsregisteret, og søk om forhandlerstatus hos Norek, Itegra e.l. shapper. Dette blir litt billigere enn de vanlige nettbutikkene som selger til sluttbruker. Kansje tungvindt, men det er jo en mulighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå