Gå til innhold

Gir nettbutikkene "mengde-rabatt"?

Anbefalte innlegg

Vet noen om det er noe å spare på å kjøpe alt på ett sted for å presse ned prisen eller er det best å bruke prisguiden og shoppe rundt der det er billigst? Hvordan stiller de ulike nettbutikkene seg til dette?

Frakt holder vi utenfor så lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den eneste jeg vet om som gjør dette i nettbutikken er Mamoz.no. Men jeg regner med at du kan kontakte de andre for å høre om det går an å få mengde-rabatt.

Det høres ut som om du skal bygge PC og håper å få det billigere ved å kjøpe alt på et sted. Hvis det er riktig så får du ganske sikkert ikke rabatt.

Lenke til kommentar

Tenker på å bygge PC ja. Hvilken butikk som er billigst varierer jo endel fra produkt til produkt, og da vil de kunne tjene mye på å slå av litt på endel produkter for å sikre seg hele pakka. Dette må da selvsagt gjøres over telefon og ikke på nett.

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Tenker på å bygge PC ja. Hvilken butikk som er billigst varierer jo endel fra produkt til produkt, og da vil de kunne tjene mye på å slå av litt på endel produkter for å sikre seg hele pakka. Dette må da selvsagt gjøres over telefon og ikke på nett.

Noen erfaringer?

Det vil funke dårlig, du må kjøpe mye for at de skal ta og gi deg noen rabatter. Du må nok kjøpe en del og en del varer med høyere enn gjenomsnitlig avanse for at de skal gi deg en krone i rabatt.

Webshapene har nesten ikke noe å gå på.

Lenke til kommentar

Det var en liknende diskusjon på dette for en god stund siden. Folk fortalte at de klarte å prute på bærbare pc'er og liknende.

Jeg prøvde det da, jeg også, og det funket det.

Fikk 512MB ram istedet for 256MB uten tillegg i prisen, bare ved å sende en mail til psdata og spørre. Dette var en Tundra 1557, som i utgangspunktet er rimelige.

Skader ikke å spørre?

Endret av da Gauss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...