megaray Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hei ! Er det noen som har førstehånds kjenskap til når de starter salg av dette kamera ?? mvh Ray Lenke til kommentar
Mr.Graham Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jobber i fotobutikk, og hadde før helgen estimert leveringsdato 31. mai. Dette kan endre seg, men regner med at det kommer rundt månedsskiftet. Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Kjedelig å gå å vente Bestilte dette kamera i begynnelsen av Mai, og nå har datoen for kamera blitt utsatt 3 ganger (MPX.no) Lenke til kommentar
megaray Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Hei ! Jeg også bestile dette i dag hos ITbutikken AS for 4.182,83 Nkr. Det gjør ingen ting at jeg må vente en uke eller to ... ! mvh Ray Lenke til kommentar
Ib Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Kameraet er "ute" i Canada. Første bildene kan sees på dpreview.com Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Her er noen testbilder fra Japan : http://216.239.39.104/translate_c?hl=en&ie.../language_tools Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 I dag ble kamera mitt sendt i posten, Jippi!! Lenke til kommentar
sarom Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Har dere fått noen dato når S2IS kommer i butikken, Afseth. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Komplett har nå 7 stykker på lager: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309759&cks=SER Lenke til kommentar
megaray Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2005 Hei ! Jeg synes faktisk Komplett er veldig dyre på dette kamera, jeg fikk mitt fra ITbutikken på onsdag og jeg betalte "bare" 4225,- ink frakt. Det blir ca 850 - 900 spart ! mvh Ray Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Komplett er norsk butikk, men ITbutikken er dansk. Om en ikke har stålkontroll på dansk kjøpsrett så kan det være en fordel å ha en norsk butikk å forholde seg til om noe skulle gå galt. Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Dansk købslov minder i store træk om den norske, så vidt jeg har kunnet læse mig til (er selv dansker). Dansk købelov giver dig 2 års reklamatonsret og de første 6 måneder ligger bevisbyrden hos sælger, mens den derefter ligger hos køber. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Komplett er norsk butikk, men ITbutikken er dansk.Om en ikke har stålkontroll på dansk kjøpsrett så kan det være en fordel å ha en norsk butikk å forholde seg til om noe skulle gå galt. de forholder seg til norsk lov. Det mener jeg stod opplyst på sidene deres Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Komplett er norsk butikk, men ITbutikken er dansk.Om en ikke har stålkontroll på dansk kjøpsrett så kan det være en fordel å ha en norsk butikk å forholde seg til om noe skulle gå galt. de forholder seg til norsk lov. Det mener jeg stod opplyst på sidene deres Vel, sidene deres refererer i hvertfall til den danske "købeloven". Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Populært kamera, og ikke alle butikker klarer å skaffe nok til alle som vil ha. Men det bør begynne å løsne snart nå. Tror f.eks at vi fikk et nytt parti dit jeg jobber på torsdag eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå