DrittData Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har et nVidia GeForce 4 kort. Kortet skal ha TV utgang, men hvilke utgang er dette? Den ligner på en S-video plugg, men har flere "hull" enn s-video. Altså en digital utgang, men hva heter denne utgangen og hvordan kan den kobles til en TV? Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Du trenger en kabel-(overgang)... Du kan kjøpe disse som går over til SCART, som du kan plugge rett i TV'en:) Lykke til -MortenGj Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det høres veldig ut som en "VIVO" kontakt, hvis du skal bruke tv-ut'en så må du ha en VIVO kabel tilkoblet for å bruke den Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Du trenger en kabel-(overgang)... Du kan kjøpe disse som går over til SCART, som du kan plugge rett i TV'en:) Nei, disse utgangene er slike som mange GF4-kort kom med og er ment for å koble til en breakout-boks som har S-Video og Composite INN og UT. En slik kan sees på dette bildet (øverst i det venstre hjørnet, en svart klump med en halv meter kabel bundlet bak seg) PS! Om du ikke har en (rart, det skal følge med i esken) så har jeg en til overs (tilhører et GeForce 4 Ti4600 Ultra-kort) som jeg gjerne selger deg for en billig penge (noen kroner pluss porto). Send meg en PM om du er keen. Endret 23. mai 2005 av transistorbass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå