Gå til innhold

Er dette et bra kjøp? 13.400. Dell Dimension 8400

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BenQ sin 19" de har på tilbud på Netshop, til 3195 er utrolig fin og skarp, og etterslep eksisterer ca ikke. Samsung sin 913N (?) er og et knallfint alternativ, ellers ser resten veldig fint ut :)

Lenke til kommentar
riktig.. Da begynner vi jo å nærme oss min pris, er denne prisen inkl. frakt? Min pris er inkl mva. og vi får pc på døra.

den prisen er ikke inkludert frakt, frakt blir vel på 2-300kr ? er ikke sikker, men det er ikke så forferdelig mye..

Lenke til kommentar
BenQ sin 19" de har på tilbud på Netshop, til 3195 er utrolig fin og skarp, og etterslep eksisterer ca ikke. Samsung sin 913N (?) er og et knallfint alternativ, ellers ser resten veldig fint ut :)

har ikke spesielt peiling på skjermer, så tok den første skjermen jeg fant :whistle:

Lenke til kommentar
riktig.. Da begynner vi jo å nærme oss min pris, er denne prisen inkl. frakt? Min pris er inkl mva. og vi får pc på døra.

den prisen er ikke inkludert frakt, frakt blir vel på 2-300kr ? er ikke sikker, men det er ikke så forferdelig mye..

Da er vi oppe i 13.100.. Da tar jeg heller dell som følger med mye service/supportavtaler. Og en maskin med komponenter som er bygd for å passe sammen.

Lenke til kommentar

Da er vi oppe i 13.100.. Da tar jeg heller dell som følger med mye service/supportavtaler. Og en maskin med komponenter som er bygd for å passe sammen.

Synes den dell pc'en virka helt super til ditt behov, når en skal drive på med billedbehandling er 2gig ram nice :)

Lenke til kommentar

LupeN: Det hadde vært grett med en vifte eller to! ;) (Noe som du har glemt i ditt oppsett :))

Hva med dette her: PAPST Vifte 80x80x25mm (12db) 2stk

Varenr.: 302072 komplett.no

278 kroner for begge viftene..

Disse hadde eg tenkt og bestille iallfell.. veldig stilliegående..

Endret av 260202
Lenke til kommentar
Synes den dell pc'en virka helt super til ditt behov, når en skal drive på med billedbehandling er 2gig ram nice :)

Akkurat, og jeg er av den typen som liker å ha 72 ikoner oppe samtidig.. =) Greit å ha litt buffer.

Har bestilt pc`en nå, så da var det bare 7-10 virkedager før den er på døren. Takker for alle kommentarer som hjalp meg med avgjørelsen!

Jeg glemte fortelle en tng, har også bestilt 10 mbit internett!! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...