strajk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt meg en eldre selco 14 fot. Vil ha den utpå i år, men er desverre bare 15år, så kan ikke kjøre med for stor motor. Noen som vet om denne båten går fint med 9.9/15hk? hvor fort? 4500kr er det for mye å gi for en 88modell 9.9hk? Også er det noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre med den for å få den til å bli en tøff ungdoms båt? Hvor jeg kan få kjøpt et greit/rimelig anlegg? takk på forhånd mvh Anders Endret 24. mai 2005 av strajk Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Siden du bare er 15 kan du ikke kjøre fortere enn 10 knop uansette, det greier den nok med 9.9 hk. Lenke til kommentar
strajk Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg er klar over det men jeg er nok ikke den eneste hvis jeg kjører den med 9.9hk.. Hvor fort trur dere den vil gå da? På bilde ser den mer oransj ut, men i virkeligheten er den mer gul! og med røde fartstriper på dekk. Syntes dere den bør lakeres om ? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det e vel ikkje nødvendig og lakke den om anna en den har masse ripe sår og sånt som ikkje ser noke serlig fint ut, synst fargen va grei eg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå