Belzon Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 tenkte jeg skulle hærje litt med den gamle cpu en min! det er en p2 233 og den står på ett c55pi pentium pci system board (eller.no).. finer ikke en dr** i bois for å stille multipler eller noe! vet d er jumpere for å sette om hastigheten ved bytting til "nyere" cpu, kan det være der jeg stiller opp klokkefrekvensen??? I want to play!! takker for svar =) hallo Lenke til kommentar
Belzon Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 ehh... det var feil navn... HK heter ga-686lx4.... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Ta en titt på GIGABYTE sin hjemmeside, så finne du kanskje en manual til hovedkortet ditt der det står hva du skal stille inn. Her er direkte link: http://www.gigabyte.com.tw/support/mdiscontinued.htm#686lx4 Edit: Gjorde det litt lettere for deg... [ Denne Melding var redigert av: Kamerat på 2002-07-16 02:31 ] Lenke til kommentar
Belzon Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 takker for svar =) Let's get down to bizniz Lenke til kommentar
normal Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 obs! gladmelding. den pentiumen din er under 300 (eller var det 350?) mhz hastighet og kan klokkes med multiplier! den er altså ikke låst! folk har fått denne langt (350+) Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Gamal cpu/hovedkort, du må nok bruke jumpere for å forander mp og fsb, har iallefall ikke kommet over noen gamle cpu/hovedkort med mulighet for å overklokke via bios. Er du heldig står det info på selve kortet om hvordan jumerne skal stilles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå