kroerkongen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har nettop fått M3'en og har fått noen små problemer og håper andre brukere kan hjelpe meg litt for det første: er det noen av dere som har problemer med en lav suselyd når man spiller musikk? Vet noen hvordan man fjerner den? Har prøvd med ny firmware, men det gikk ikke. Det andre: Det står om spilleren at man kan lese sangtekst mens man hører på musikk. Hvordan? Det tredje: Jeg klarer bare å lage spilleliste i Dynamic Playlist, og da bare en spilleliste. Hvordan lager jeg flere forskjellige spillelister? plis hjelp meg! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det andre: Det står om spilleren at man kan lese sangtekst mens man hører på musikk. Hvordan? Er det ikkje så enkelt som at det er tittel på sangen? Den ser du jo på skjermen mens sangen spiller. Lenke til kommentar
kroerkongen Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Kan jo hende det... men det er en mappe på spilleren som heter Tekstfiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå