Azizel Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg greide å dra ut en av S-ata kablene, når det skjedde ødla jeg raid volumet, når jeg lager nytt volum vil ikke windows starte, og når jeg prøver å re-reinstale windows vil ingen av delene bote. Det kommer PXE-E61 : Media test failure, check cable PXE-M0F : Exiting Intel boot agent. DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER Noen som kan hjelpe? Endret 31. mai 2005 av Azizel Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Da er vel enten kabel eller disk ødlagt går jeg ut ifra ? "Media test failure, check cable" Hvordan klarer du og dra ut kabelen mens den er på ? Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Jeg skulle ta ut neon lyset jeg har, så greite jeg å dra ut sata kabelen, de sitter så extremt svakt. men hvordan kan en disk bli ødlagt ved at kabelen går ut, mens datan er på? Endret 31. mai 2005 av Azizel Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er vel kabelen som er ødelagt. Bytt den ut og prøv igjen. Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Har byttet kabel, men det kommer det samme:( Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2005 (endret) ,,,,... Endret 8. juni 2005 av Azizel Lenke til kommentar
Azizel Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2005 Det som kommer er: Verifying DMI Pool Data ............ Boot from CD : Intel ® Boot Agent FE V4.1.09 Copyrigth © 1997-2002, intel Corporation PXE-E61 : Media test failure, check cable PXE-M0F : Exiting Intel boot agent. DISK BOOT FAILURE, INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER Slik står det, tenkte jeg skulle skrive alt i tilfelle jeg ikke fikk me alt ovenpå. TRENGER DESPERAT HJELP! Tusen takk får alle svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå