Pluggen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Som en del av dere sikkert har fått med dere, så holder jeg på med ovennevnte bil Lurer da på om noen vet om en butikk/privatperson som driver import av deler til denne typen biler... Har fått tak i forskjermer, men sliter med innerskjermer forran Hvis noen vet noe, kan jeg treffes på 93 49 68 58. (slett hvis det ikke er lov å legge ut tlf nr. her, men blir uten internet noen dager pga pc'en min) ) Fint hvis denne ikke blir slettet med det første (med mindre det er noen form for brudd på retningslinjer da) da jeg helt sikkert kommer med flere spørsmål i løpet av tiden det tar å pusse den opp .. På forhånd takk Mvh Pluggen Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Fant noe som heter; REP. INNV.FORSKJERM hos Veng, men det er sikkert ikke det du skal ha.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Er dem av plast? Du kan høre med Klokkerholm om dem har. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) De er nok ikke det Opus Har du et tlf.nr til de? Otis: Hvor fant du det? Nettside eller tlf nr.?? Fikk høre av noen på Bilmateriell at de hadde innvendige forskjermer, dro så til Porsgrunn for å se et bilde av de, men det var bare toppen av den (der du skrur fast forskjermen) Endret 23. mai 2005 av Pluggen Lenke til kommentar
otis Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Fant det her Du må bare velge riktig bil modell i rullegardinlisteboksen. Det er såfremt at Ascona B er ifra 76-81. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå