Pluggen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 det er 3.5hk+ orginalt uplombert er jeg ganske sikker på. og ang. 16-17hk så er det med full trim selvfølgelig! Altså trimveiv, effektanlegg, trimsett (sylinder/stempel) ++ btw: lillebroren min har de delene jeg snakker om bare så du ikke skal komme å påstå at jeg prater tull! får ca 110-115 på flata i litt medvind Det er ikke langt unna at jeg får 110 på flata, da med de originale 9 hestene... (på en laaangt tungere sykkel) 15-16 hk er jo litt usansynlig da eller?? Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hør her gutter, jenter, herrer og damer: Kjøp ein fantastisk Suzuki FZ, jeg hadde jo 47 på flata forbi et sånt "Din-fart" greia. Trenger ikke noe bedre Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hør her gutter, jenter, herrer og damer: Kjøp ein fantastisk Suzuki FZ, jeg hadde jo 47 på flata forbi et sånt "Din-fart" greia. Trenger ikke noe bedre hehe. Da var fart :!: Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hør her gutter, jenter, herrer og damer: Kjøp ein fantastisk Suzuki FZ, jeg hadde jo 47 på flata forbi et sånt "Din-fart" greia. Trenger ikke noe bedre hehe. Da var fart :!: haha, er litt for treigt da Robin Derbi er tingen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 6.5 uplombert er jo helt vanlig. Mye den har orginalt med plombe vet jeg ikke, jeg visste heller ikke om du hadde full trim amigo. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 om du ikkje skal ha trimm så er orginale Derbi x-race med 3,2hk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Til alle som maser med altfor mye hestekrefter, stikk til noen som har fast landevei og sjekk, dere kommer til å bli overrasket. Min Furia hadde 12hk på hjulet, men ifølge selverklærte eksperter på internettfora ville det nok ha vært 20+. Btw, Furia dette sammen om den brukes, kjøp RMX. Endret 24. mai 2005 av Goophy Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jepp, en gjeng data nerder som ikke burde si noe om motor Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Datanerd's er gode med teori men dårlig med fakta.... (ingen unntak uten regel, så ikke føl dere truffet om dere ikke syns dette stemmer) Det er i hvert fall det inntrykket jeg har... Lenke til kommentar
clario Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Kjøp RMX, den har best motor Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Rmx har jo ikke nødvendigvis best motor, kommer ann hva du ser på. Rmx har jo lik motor som Ts, bare Rmx sin er vannkjølt Og ja, som oftest tror data nerder at dem vet alt, før dem i hele tatt har sett på tingen *hater det* Liker egentlig ikke data nerder. (OT) Lenke til kommentar
clario Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Rmx har jo ikke nødvendigvis best motor, kommer ann hva du ser på. Tenker selfølgelig på kvalitet og holdbarhet Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Kjøp heller Rieju 2000mod! Cross Lettere å skru på. Fin sittestilling og herlig sete. Furia setene som jeg har sittet på gir meg hemoroider! Endret 24. mai 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
fredrikoz Skrevet 25. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2005 Men noen som vet hvordan man setter turteller på en moped som ikke har det originalt ? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvis man skal ha turteller for en moped, så må man vel ha speedo wire.. Rmx/TS motor er veldig bra tanke på kvaitet og holdbarhet, men dem går som en tempo corvett.. Reiju mopeder er dyre og dem holder ikke lenge, dem blir fort slitne, men dem har tatt poenget med at ungdom vil ha breie felger og dekk. Lenke til kommentar
fredrikoz Skrevet 27. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2005 Er det fakta at mopeder blir sure viss de står på tomgang lenge ? og hvorfor ? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 hadde en derbi senda r for noen år siden.. var veldig fornøyd med den. skifta bakdrev og potte så gikk den som en kule Lenke til kommentar
AudunSæther Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 OT: TSX er selvfølgelig den tøffeste og mest driftsikre sykkelen Går rimelig greit med trim også. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Jepp, en gjeng data nerder som ikke burde si noe om motor data nerder? eg bruker faktisk meir tid på mopeden min å fikse å justere enn eg bruker på pcen min Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Til alle som maser med altfor mye hestekrefter, stikk til noen som har fast landevei og sjekk, dere kommer til å bli overrasket.Min Furia hadde 12hk på hjulet, men ifølge selverklærte eksperter på internettfora ville det nok ha vært 20+. Btw, Furia dette sammen om den brukes, kjøp RMX. Mange som oppgir altfor mye i hestekrefter ja. Det står jo på slike nettbutikker; "Effekt: rundt 20-25hk", dette var på en "hebo" sylinder om jeg ikke husker feil. Skal du få 20-25hk må også resten av sykkelen stilles inn perfekt og ha den rette trimmen. Går ut i fra at det finnes noen som glemmer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå