Stokken Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) langs en av de mest traffikerte veiene på Stord. Dvs 10 biler i timen :!: ? Hei! Stord er faktisk overbefolket skal jeg si deg... Jepp, bare ett hus, men 7 som bor der! Ey! Eg og er Stording, massevis med folk der ja Men OnTopic: Når eg drikker er eg veldig glad i å få og gi klemmar.. Edit: Leif Endret 23. mai 2005 av lil_furi Lenke til kommentar
Z_AGo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hmmm.. i fylla ja.... jeg blir veldig glad, klengete og kosete både på gutter og jenter, ' hehe.. men som noen sa tidligere.. bedre å værra klengete på alt og alle en voldelig .. og jeg får d ALLTID som jeg vil i fylla!! (hvis d ikke inneholder noen skarpe gjenstander) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Øl og ting med lavt alkoholinnhold:Emosjonell, klengete (oversosial) og lett trøtt Sprit: Helt vill Andre ting: tar av på singstar, røyker mye (noe som jeg ikke gjør så mye ellers).. Sier ting som de er. Endret 23. mai 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg er veldig blid. store glis. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Meget kaat, og enda mer tr00 metal-fan Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Brennvin (heimbrent): Her spørs det egentlig ossn humør jeg er i før jeg drikker. Noen ganger så blir jeg veldig glad og generelt bare full, i mens andre ganger blir jeg bare deppa, sur og gretten OG drikker jeg nok så blir jeg bare mongolid og gjør teite ting har nå funnet ut at jeg skal kutte ned på heimbrent drekkinga. Men må jo nevnes at å drikke seg full på heimbrent er mest økonomisk Øl: Når jeg drikker meg full på øl så er jeg så og si bestandig gla (skal gi alle klemmer osv) blir vel også generelt kåt, mindre smart og pratesyk Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Får og gir kysser og klemmer i massevis! Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Men OnTopic: Når eg drikker er eg veldig glad i å få og gi klemmar.. Edit: Leif Og stumper røykene til folk. Lenke til kommentar
Neme Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Wow, regna ikke med 3 sider replies =D Folk skriver at de blir så kåte i fylla, men hos meg er det omvendt. Jeg er bestandig kåt i edru tilstand, men i fylla er det gutta som komer først. Altså.. henge med dem.. ikke noe mer Samtidig som jeg blir glad blir jeg også verdensmester i dansing og synging (jeg kan verken danse eller synge) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når jeg er full blir jeg nikotinslave. Men jeg røyker aldri når jeg er edru. Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ja jeg røyker veldig mye i fylla Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når jeg er full blir jeg nikotinslave. Men jeg røyker aldri når jeg er edru. Aye, samme her, faktisk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har ikke vært full så mange ganger foreløpig, så jeg har ikke rukket å opparbeide meg en profil av meg selv enda. Ut i fra det jeg har lagt merke til så er jeg ganske rolig, i forhold til mange andre, men 'tar av' litt mer enn i edru tilstand. Jeg begynner også å tenke mye rart, og tro på rare tanker et øyeblikk, før jeg rekker å finne ut at det er totalt crap. Har ingen eksempler nå (glemmer fort igjen), men skal se om jeg kommer på noen lurt. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Men OnTopic: Når eg drikker er eg veldig glad i å få og gi klemmar.. Edit: Leif Og stumper røykene til folk. Ja da glømte eg nesten. Når eg drikker er eg spessielt flink til å stumpa røykar. Men eg meiner det berre godt Lenke til kommentar
T.L Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Alle som blir klengete i fylla: fuck you. Hater folk som blir klengete i fylla, spesielt folk jeg bare såvidt kjenner. Men det verste er klengete jenter som røyker. Har fått to sigaretter stompet i armen av dem nå, har merke etter den ene ennå. Selv kommer jeg i festhumør og er mer frempå når jeg drikker. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når jeg er full blir jeg nikotinslave. Men jeg røyker aldri når jeg er edru. Aye, samme her, faktisk. Jeg også. Plutselig blir visst både snus og røk en god ide. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 full ? neida gi meg noe alkahol innabors så prater jeg hele kvelden og så slutter jeg aldrig og drikke , klokka kan bli 5-6 om morgenen , bare drikke og drikker blir veldig full etterhvert og , men detter er kunn med øl med sprit så blir jeg drita spyr og drikker mer 10X pratsom Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når jeg er full blir jeg nikotinslave. Men jeg røyker aldri når jeg er edru. Aye, samme her, faktisk. Eg får berre jævlig lyst på snus. =P Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Kåt. Hehe, kan gå god for den. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ØL: Rolig, tolerant(?), glad, sløv, mett, mindre kåt, NULL drag. Sprit: litt gal, lett hissig hvis jeg føler noe er galt, Glad i damer å har faktisk draget i sprit fylla men ender alltid opp på gamle trakter. Ellers så er jeg vel mer hyggelig i fylla en i edru tilstand, lagrer nummer i hyt og pine. Søndagen går stort sett i fyllanerve-sletting av nummer, dette gjør jeg uansett hvor pen personen måtte være (brent meg på det før) *Må vel nevne at jeg har sluttet med alkohol etter en litt uheldig episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg