Jihadinmymind Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Drikker ikke alkohol, så jeg veit ikke. Ikke post her for å vise det, hvis du ikke drikker så fint for deg, men å fortelle det til oss gir denne tråden ingen ting... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Når jeg drakk var jeg ''vanlig''. (drikker ikke mer etter et par uheldige episoder. - Dermed ble jeg alkofri. - Så og si. Drikker øl, men bare fo kos.) Jeg var mer meg selv. Jeg slapp å tenke på familieting osv. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 En gang kom jeg på at jeg var Bondevik og holdt tale for en 10-15 mennesker jeg kjenner godt hehe. "I e statsminister" "faen i helvete!" (med samme dialekt som bondevik) en kompis tok det opp på mobilen holdt på å dø av latter da jeg hørte det Minner meg om den sangen jeg satt drita full hjemme å sang på "Mellom bakkar å berg". Søstra mi tok det opp på telefonen, å har det som ringetone den dag i dag. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Pratsom, trøtt, livlig, glad, trist, morsom, kjedelig, kåt, interessant, smart, dum, lat, giret og ikke minst blakk... legger til rommantisk, usjarmerende, spandabel og dårlig. Rettogslett FULL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Drikker jeg bare ØL så blir jeg kjempe glad og har det utrolig moro. Snakker som en helt og blir som regel ganske impåsliten vist jeg ser ei "deilig berte" Drekker jeg sprit (Noe jeg så og si alderi gjør) blir jeg jeg som regel dritt sinna på alt og alle. Lei meg og ekkel! Så øl er tingen kara Og en ting som ALDERI slår feil.. Jeg ringer, ringer og riiiiinger til alt og alle, hehe. Gi meg en tlf i fylla og jeg ordner det meste Neimen moro og feste. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Blir ganske horete av meg. Og oversosial. Snakker med alt og alle. Blakk ja. Stipendet sitter løst etter inntak av alkohol, det er sikkert. edit: uansett hva jeg drikker. Endret 24. mai 2005 av aero^^ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 jeg er heldigvis ikke av de som ringer til alle i tlf lista i fylla, blir stortsett bare glad og kanskje litt mer pratsom. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Sprit Sinna, Frekk og utrivelig person Øl Glad, kåt og vimsete Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Sier alt flere ganger, får litt sånn gullfiskminne. Ellers blir jeg ganske livlig, satt å sang på Bastard's "Agra Litt" på forrige fest. Folk trodde jeg hadde klikka. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Havner som regel i bråk på fylla. Ikke fordi jeg oppfører meg annerledes, men fordi personer som har like høy promille som IQ har en tendens til å se på meg som frekk. Tenke seg til... Endret 23. mai 2005 av ADT Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Sier alt flere ganger, får litt sånn gullfiskminne. Ellers blir jeg ganske livlig, satt å sang på Bastard's "Agra Litt" på forrige fest. Folk trodde jeg hadde klikka. Bastard!? Edit: Aaah. Stording... Lurte litt på om de var blitt kjente utenfor øya også nå. Endret 23. mai 2005 av Vo0do0 Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Edit: Aaah. Stording... Lurte litt på om de var blitt kjente utenfor øya også nå. Hehe, Bastard eier! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Edit: Aaah. Stording... Lurte litt på om de var blitt kjente utenfor øya også nå. Hehe, Bastard eier! Nåh... Er ikke så glad i dem jeg da... Du kommer vel fra fitjar du da? Edit: Sorry. Evig OT. Endret 23. mai 2005 av Vo0do0 Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nåh... Er ikke så glad i dem jeg da... Du kommer vel fra fitjar du da? "Nordom bekkjen" ja, men ikke på Fitjar... Haga powwa! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nåh... Er ikke så glad i dem jeg da... Du kommer vel fra fitjar du da? "Nordom bekkjen" ja, men ikke på Fitjar... Haga powwa! Dette er kanskje litt meir On topic... Sist jeg fra kirken og hjem med buksa og boxeren trukket ned på knærne. Bor/bodde selv på liarstøl(Storhaug). For dere som ikke er lokalkjente der, betyr det en spasertur på ca. 20 min. langs en av de mest traffikerte veiene på Stord. Men det var en frisk tur hjem. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) langs en av de mest traffikerte veiene på Stord. Dvs 10 biler i timen :!: ? Edit: Legge til litt OnTopic ØL: Gladfull, men ikke skikkelig full. Bra festhumør. Vin: Ikke så veldig full, sliten og litt gretten og veldig dårlig til å knulle. Sprit: Da blir jeg FULLEST! Endret 23. mai 2005 av Feh Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 langs en av de mest traffikerte veiene på Stord. Dvs 10 biler i timen :!: ? Hei! Stord er faktisk overbefolket skal jeg si deg... Lenke til kommentar
ADT Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 langs en av de mest traffikerte veiene på Stord. Dvs 10 biler i timen :!: ? Hei! Stord er faktisk overbefolket skal jeg si deg... Jepp, bare ett hus, men 7 som bor der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg