Neme Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg sitter å hører på en låt fra det nye Goldfinger albumet. Tittel: Wasted Her synger han I'm wasted again, past out don't know who I am Er det noen her som har vært så drita at man ikke husker hvem man er? Jeg har da hatt problemer med å finne ut hvor jeg var, men aldri hvem Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 har vel sikkert vert det også.. men kan desverre ikke huske det Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg driver stadig vekk og finner ut hvem jeg er på fylla... Og har kommet fram til at jeg har en gollum-ish personlighet som kommer fram når jeg er drita :!: Lenke til kommentar
snorri Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Heh - jeg drikker ikke så voldsomt når jeg først drikker, men om jeg får i meg vodka - så kan jeg tro både det ene og det andre. Ikke overrasket om jeg skulle tro at jeg var noen andre. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) På den måten at jeg av og til kan gjøre ting jeg ikke kjenner meg igjen i. Og på den måten stiller spm ved min personlighet dagen derpå Endret 23. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Ifølge venninna mi gikk jeg rundt og sa til folk at jeg het Jenny på en fest... Og jeg heter Tone. Pleier alltid å skulle klemme(osv.) alle når jeg er drita. Endret 23. mai 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg blir veldig glad med en god del innabords, og veldig pratsom. Er jeg drita blir jeg super-emosjonell og skal kysse alle på kinnet, gutter som jenter. Morsomt :] Bedre enn å være voldelig, i alle fall. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 I fylla sier jeg mye idiotisk, som f.eks at det finnes rosa elefanter. Blir mer utadvent også. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Etter alt for mange drammer innabords, så kan det hende at jeg legger om dialekten til trøndersk, skal kose med alle og blir veldig veldig kosesyk. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Etter alt for mange drammer innabords, så kan det hende at jeg legger om dialekten til trøndersk, skal kose med alle og blir veldig veldig kosesyk. Samme her -trøndersken +snakker som en foss Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Pratsom, trøtt, livlig, glad, trist, morsom, kjedelig, kåt, interessant, smart, dum, lat, giret og ikke minst blakk... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg blir veldig glad med en god del innabords, og veldig pratsom. Hehe. Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg forandrer meg ikke i det hele tatt når jeg er full, er fortsatt helt rolig og prater like lite som jeg gjør når jeg er edru. Har bare drukket en gang da, men da drakk jeg en halv helflaske med vodka og 3-4 pils. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det eneste jeg har problemer med er å huske hvem jeg rotet med, ikke hvem JEG er Blir bare glad i fylla, jeg. VELDIG glad. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Eneste gangene jeg ikke husker hvem jeg er, er hvis jeg har drukket meg så snydens at jeg har sovnet, og så våkner opp igjen. En gang kom jeg på at jeg var Bondevik og holdt tale for en 10-15 mennesker jeg kjenner godt hehe. "I e statsminister" "faen i helvete!" (med samme dialekt som bondevik) en kompis tok det opp på mobilen holdt på å dø av latter da jeg hørte det Å få lettere hukommelsestap skjer nesten hver helg. Ikke spør meg om hva jeg gjorde for 2 uker siden og bakover. Det husker jeg ikke Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Drikker ikke alkohol, så jeg veit ikke. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har aldri vært på fylla, så jeg vet ikke heller. Pratsom, ja... Lurer på hvordan TSP sine fylleposter kunne blitt Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Altfor pratsom, samt klåfingra... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Pratsom, trøtt, livlig, glad, trist, morsom, kjedelig, kåt, interessant, smart, dum, lat, giret og ikke minst blakk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg