Gå til innhold

ny billig bærbar

Anbefalte innlegg

jeg trenger som topic viser en ny og billig bærbar maskin.

den skal brukes til å programmere og lignende, men litt ok skjermkort gjør ingenting, er mulig det blir litt små-spilling også

helst en stor og god skjerm

BILLIG

trenger ikke ting som blåtann, IR og lignende, men må ha usb og nettverk

helst ok batteri

har egentlig ikke de store kravene til noe, utenom prisen

trenger heller ikke os på den, det skal kjøres linux

budsjett: nærmest uendelig, men hold prisen så langt nede som mulig

edit:

må ha:

harddisk: minst 40gb

minne: helst 512

dvd-rom

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prisen bør være billigst mulig, 5 000 er greit, mer går også greit...

har ca 30 000 jeg kan bruke på hva jeg vil, så jeg har ingen fast grense jeg må holde meg under

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Greit nok at du har ræva full av penger, men kan jo bare si hvor mye du har tenkt å bruke på bærbar for det?

som jeg skrev over innlegget ditt, rundt 5000, men jeg er åpent for det meste, har ett ganske stort budsjett som skal brukes på mye...

Lenke til kommentar

Min Dell Inspiron 2200 kostet 5400 med frakt og alt. Fikk da 1,3ghz cpu (1mb cache), 512mb ddr ram, 60gb 5400rpm hdd og dvd-avspiller. Tilbudet med 1000 kr av og dobbel ram (er egentlig bare 256) gjelder bare til onsdag 25.05.05. Denne maskinen overrasket meg sterkt, den jobber kjapt og stille. Er perfekt til webdesign og generell kontorbruk, og også som filmavspiller. Skal også drive en del eldre spill uten problemer. Batterilevetiden er opptil 4 timer dersom du velger "high capacity" batteriet som kommer uten ekstra tillegg. :)

edit: Det er da innebygd skjermkort med 64 mb delt minne, du kommer med andre ord ikke til å fyre opp HL2 her.

edit2: User opinions om 2200. Her kan du se litt hva folk har sagt om ytelse og slikt.

Endret av Thomas`
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...