Marvil Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Da var det slutt på eksamener dette semesteret. 3 stk er unnagjort, så nå er det Sommerferie igjen..! Nesten 3 måneder til skolen begynner igjen, som jeg skal prøve å fylle med litt jobbing hos Biltilsynet.. Har ikke helt feelingen enda, men satser på at det kommer med tiden.. Så, flere som har tatt ferie, eller er det bare (skole)benkeslitere her som må surre i 3 uker til..? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Men i... Jeg har enda 3 uker igjen på skolen Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 har igjen 5uker vi muntlig examen om 2uker hadde skriftlig på fredagen (matte ) Lenke til kommentar
embark Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Rekner med ca. 2 uker til... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har ikke sommerferien før den 23 eller 24 Juni Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Har ikke sommerferie før den 22. juni. Men, jeg ser framover, og gleder meg som en liten unge. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Tverrfaglig eksamen 17.Juni og holder nå på med stort prosjekt som skal innleveres 11.Juni. Blir nok ikke ferie før etter det, men kan vel heller ikke kalle det ferie selvom det blir skolefri. Skal jobbe mye, men deilig og slippe skolearbeid ja. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Sommerferien er godt i gang her den. Eksamener er unnagjort og glemmt Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 muntlig examen neste torsdag får vite hva vi skal ha på tirsdag stygt redd for at det blir matte eller krl er ikke så farlig hva det blir stryker med glans uansett ehhe Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 For faen, jeg vil ha ferie nå!! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 For faen, jeg vil ha ferie nå!! Kunne ikke vært mer enig! Jeg har en eksamen igjen!! om ca 9-10 dager.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 3-4 uker igjen, kommer ann på om jeg kommer opp i noen eksamener. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 undervisninga er offisielt slutt 3. Juni! Trenger ikke være på skolen etter da! (men må møte opp på forberedelser og eksamen da! ) Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 muntlig examen neste torsdag får vite hva vi skal ha på tirsdag stygt redd for at det blir matte eller krl er ikke så farlig hva det blir stryker med glans uansett ehhe Kommer opp da jeg også Tragisk ass.. Blir antagelig enten samfunn eller matte. Håper virkelig ikke på matte Lenke til kommentar
notarget Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Har ferie om 3 uker Har hatt 4 eksamener, 3igjen Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 muntlig examen neste torsdag får vite hva vi skal ha på tirsdag stygt redd for at det blir matte eller krl er ikke så farlig hva det blir stryker med glans uansett ehhe Kommer opp da jeg også Tragisk ass.. Blir antagelig enten samfunn eller matte. Håper virkelig ikke på matte matte er ikke så vanskelig faktisk ALLE tror at det er helt jævelig men det er ikke så ille.... er ikke så farlig hva jeg kommer oppi... gjør jeg det bra nok til at jeg får stryk så føler jeg meg overlegen. hehe. får vel håpe på natur&miljø.. er vel det som er mest intresant (eller matte da) Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 har 4 triste uker igjen... har akkurat vært gjenom tverfaglig eksamen... for no herk... gleder meg til ferie Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 muntlig examen neste torsdag får vite hva vi skal ha på tirsdag stygt redd for at det blir matte eller krl er ikke så farlig hva det blir stryker med glans uansett ehhe Kommer opp da jeg også Tragisk ass.. Blir antagelig enten samfunn eller matte. Håper virkelig ikke på matte matte er ikke så vanskelig faktisk ALLE tror at det er helt jævelig men det er ikke så ille.... er ikke så farlig hva jeg kommer oppi... gjør jeg det bra nok til at jeg får stryk så føler jeg meg overlegen. hehe. får vel håpe på natur&miljø.. er vel det som er mest intresant (eller matte da) Jaja, jeg overlever nok antageligvis. Sitter å forbereder meg nå faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå