andret Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hei jeg har et problem med min pc og det at når jeg har slått på pcen min hvises bare bakrunds bildet på pcen min. hverken verktøy linje eller skrivebords ikoner:no:. er det noen som vet mitt problem så takker jeg for deres svar. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er fordi explorer.exe ikke har startet. Gå på Windows Task Manager (Alt Ctrl Del) og new task > explorer.exe. Lenke til kommentar
andret Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 nå har jeg prøvd det men det kommer bare opp: finner ikke explorer.exe. kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt. også prøvde jeg noen ganger til men den same meldingen kom opp. hva skal jeg gjøre nå Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det kan hende at windows filen din er ødelagt. Du kan jo prøve og kjøre chdsk ellerno, vet ikke hvordan dessverre.. Eller at du har virus, engang fikk jeg ikke bort bakgrunns bilde ente med formatering Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 kjør "C:\WINDOWS\explorer.exe" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå