Tafsen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Nokon som får til denne kombinasjonene? Eg får det nemleg ikkje til. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Eit søk på Google seier meg at fleire har opplevd problem. Hugsar eg ikkje fekk til GMail med KMail for ein stund sidan då eg brukte KDE... Skal funke fint i Thunderbird Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis Gmail støtter POP3 eller IMAP så fungerer den i alle e-postklienter. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvis Gmail støtter POP3 eller IMAP så fungerer den i alle e-postklienter. Faktisk ikkje... Er noko rare greier med GMail. Lenke til kommentar
graiggen Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg fikk til Evolution og Gmail uten problemer sist jeg sjekka. Bare husk å aktivere SSL på POP osv. Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Hvis Gmail støtter POP3 eller IMAP så fungerer den i alle e-postklienter. Faktisk ikkje... Er noko rare greier med GMail. Var innom supportsiden til Gmail: pop.gmail.com Use SSL: Yes Port: 995 smtp.gmail.com (use authentication) Use Authentication: Yes Use STARTTLS: Yes (some clients call this SSL) Port: 465 or 587 Hva er det som er så rart med dette da? Endret 23. mai 2005 av olear Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Som sagt, det funka ikkje i KMail sist eg prøvde, og eg fann fleire når eg søkte på Google med same problem. Kan jo ha vore KMail sjølvsagt. Sikkert fiksa i KDE 3.4. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det funker jo veldig bra i Thunderbird, så det burde jo funke fint i Evolution. Lenke til kommentar
Sexy Sadie Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg hadde trøbbel for et par dager siden med å få ting til å fungere sammen (g-mail og mozilla) og det viste seg at jeg hadde glemt å krysse av for SSL. Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg hadde trøbbel for et par dager siden med å få ting til å fungere sammen (g-mail og mozilla) og det viste seg at jeg hadde glemt å krysse av for SSL. Tror nok det er den mest vanlige feilen folk gjør Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Eg har dobbel sjekka og kryssa av alt. Eg får beskjed om at eg ikkje får kontakt med hosten Lenke til kommentar
zyp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Har du aktivert POP hos Gmail da? Man må gjøre det i innstillingene der. Lenke til kommentar
Leoric Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Edit account i Evolution Recieving Mail: Sending Mail: Gmail: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå