andesh Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Siden som jeg prøver å sette sammen nå skjeberg.hiimo.net får et lite problem i IE, Hele menyen er bare rett å slett borte i forhold til firefox. Har ikke sjekket Opera enda. CSS: her noen som ser hva jeg har gjort feil? og hva jeg kan gjøre? takker på forhånd! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg ville ha prøvd å plassert menyen med floating i stedet for absolute. Offtopic-tips: Lag en H1 inne i headeren, der du skriver "Skjeberg Folkehøyskole". Deretter skjuler du den i CSS med #header h1 {display: none;}. Dette har blant annet med søkemotorer å gjøre. Lenke til kommentar
andesh Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 hehe.. va litt letare en jeg trudde. nå var det bare å få menyen til å se likens ut i IE. Bynne å bli lei av å tilpasse hver einaste side til IE når jeg begynner og bli ferdig. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Bynne å bli lei av å tilpasse hver einaste side til IE når jeg begynner og bli ferdig. Heh, det tror jeg de fleste her gjør IE Endret 23. mai 2005 av Garreth Lenke til kommentar
andesh Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Flere problemer i menyen. Hvis du ser på bilde så er det 5 pixler som ikkje blir dekt mellom det dekte område og borderen. Linker er lengre opp på siden. noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå