trulsta Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 er det bare å restarte modemet nuh, så får man de nye hastighetene?Eller må man ringe inn til CD først?? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Alle Internett-kunder hos Canal Digital Kabel TV får økte hastigheter uten forandringer i prisene. Innen 10. september i år vil alle abonnentene være oppgraderte. Vil tro du bare kan sitte med henda i fanget og vente! Lenke til kommentar
cortec Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har CD Maxi : 4000/2000 Bekreftelse fra: IT-Avisen: Nedlastingshastighet: 3975 kbit/s. Jeg skal altså ha 4 inn, men når jeg laster ned med over 50kb/s blir jeg "disconnected" fra nettet og må restarte modemet hele 3 ganger før jeg får nettet opp igjen! 1. Har dette noe med at de øker hastighetene ? At de har problemer... 2. Kan det være kabelen i veggen? 3. Er det modemet? Har skjekket ledninger så det er ikke grunnen iallefall. Når jeg blir kastet ut av nettet står "Cable" og blinker på modemet. Jeg får rett og slett ikke all dataen jeg skal ha... Hjelp noen? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har jo faktisk kortet til en mann med ansvaret for Oslo Vest-Sentrum. Kan ringe ham på mandag. Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det noe poeng å ringe dem på en lørdag for å spørre tro? Kunne jo bare gjort det, men problemet er at jeg må få noen andre her hjemme til å gjøre det! Har mista stemmen helt Ringte CD i dag, og snakket med teknisk supp. Et tastetrykk så hadde jeg fått oppgradert både hastighet og firmware på modemet. I følge dinside har jeg nå 5 120 kbit/ i dl. 627 i ul. Lenke til kommentar
aut1 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Restarta mitt modem, så var oppdateringa i boks Lenke til kommentar
kulis Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Fikk 5 603 kbit/s på din side, i upload Du tuller nå ja Cola-boks ? Lenke til kommentar
cortec Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Skal vi gjøre noen nye instillinger i modemet eller? Skjekket nettopp den linken du ga kulis. Har : Hardware v.7 og Software v.6.25. Endret 27. august 2005 av cortec Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Du tuller nå ja Cola-boks ? Hvorfor skulle jeg tulle? Men i dag derimot, har det vært veldig ustabil fart. 2 580 kbit/s, 3 450 kbit/s og 4 179 kbit/s på de tre siste testene, på dinside.no Lenke til kommentar
kulis Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Skal vi gjøre noen nye instillinger i modemet eller? Skjekket nettopp den linken du ga kulis.Har : Hardware v.7 og Software v.6.25. Neida, du hverken kan eller skal gjøre noen endringer der. HW versjon 7 er sikkert bare en en litt eldre variant av modemet Lenke til kommentar
kulis Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hvorfor skulle jeg tulle? Men i dag derimot, har det vært veldig ustabil fart. 2 580 kbit/s, 3 450 kbit/s og 4 179 kbit/s på de tre siste testene, på dinside.no Synes bare det er merkelig at du er satt opp med 5000kbit i upload også hva er du satt opp med i modemet under configuration ? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Sorry, men der skrev jeg feil Mente download Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hva er forskjell i Software v.6.25? har kun 6.24 her, selv etter oppgradering. kjekt å laste ned med 180 kB/s, men uansett langt ifra 1MB en var vant med i fra før. bra at CD gir et godt\konkurranse dyktig pris igjen, så en ikke føler seg så lurt. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det noe poeng i å ringe CD på søndag og be dem om å sette opp hastigheten? Lenke til kommentar
Chris1981 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er vell ikke verre enn at man prøver og ringe de. Det kommer vell også an på hvor du er i landet, om de har fått oppgradert der du bor. Jeg fikk beskjed når jeg rinte inn at de akkurat hadde oppdatert så det tok meg bare noen minutter så hadde jeg nye hastigheten. Men hun prøvde seg først med og si at det ikke var mulig, så jeg sa jeg hadde snakket med en kar som hadde fått oppgradering samt at det var flere her på HW.no som hadde fått oppgradering så da skulle hun skjekke det opp og vips.. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Tenkte mest på at det var søndag. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Er det nokon som har fått oppgradert i Oslo-området eller det berre Trondheims-området som har fått godsakene til no? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har ikke fått, såvidt jeg kan se... Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Er det nokon som har fått oppgradert i Oslo-området eller det berre Trondheims-området som har fått godsakene til no? Etter jeg ringte så fikk jeg det. Snakk med de på teknisk, de ordner det med et tastetrykk. Lenke til kommentar
Uberbox Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Noen i Tromsø som har fått oppgradert linja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå