Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Canal Digital - nye hastigheter/priser?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutt å sutre som bortskjemte unger; de som har maxi abonnement får en tredobling av nedhastighet og en firedobbel opphastighet til samme penge. Jeg er kjempefornøyd!!!

De som trodde/håpet at CD videreførte SYM konseptet med de nye og høye nedhastighetene må være utrolig naive. SYM var et tilbud for sin tid og den tiden er over.

vel.. så lenge jeg har hatt canal digital.. så har jeg hatt mega med sym... og dermed kan jeg ikke si at jeg ble happy over den oppgraderinga... mens alle andre abb har fått oppgraderinger på både inn & ut hastighet.. så får jeg kun inn (fornøyd med 5 mbit inn)... men synes de kunne ha økt uthastighet på mega også.. :realmad:

Lenke til kommentar

Virker som CD er litt treige på avtrekkeren men når dei først oppgraderer så tar dei skikkeleg i, slik dei gjorde når symmetri blei innført.

Men eg trur grunnen til at dei ikkje førte vidare symmetri er at det av ein eller annan merkeleg grunn dukker opp ein del trafikk/aktivitet når linjene blir over 2Mbit upload.

Og for å unngå denne problematikken auker dei heller nedlastninga.

Lenke til kommentar
endelig oppgradert linje  :yes: 

4950/2090 på dinside.no nettopp ...

Kvar i landet sitter du?

sitter i trondheim.... men ringte de å sa at nok er nok... de har vært trege nok med å annonsere oppgraderingen.. så jeg ville ha ny linje NÅ! .. 45 sek etter hadde de skrudd opp hastigheten :thumbup:

Lenke til kommentar

Sendte dem en e-post nå. Synes godt at de kan gi meg de nye hastighetene NÅ. på grunn av en feil i nettet på mandagen var vi uten både tv og internett i tolv timer.

Får jeg ikke hastighetene vil jeg kreve avslag på regningene. Noe jeg sa klart fra om også.

Da får vi se hva de gjør :!:

Lenke til kommentar
sinnsykt bra dette da, spesielt for de med maxi  :cool:

Merker man noe forskjell på vanlig surfing egentlig, når man øker fra 1250/4000?

Litt skuffende for oss med SYM da  :(

synes det er skuffende egentlig... med tanke på at jeg har MEGA m/aktiv ... betaler 100 kr mere enn maxi .. og får 1 mbit mere inn, samme hastighet ut.. :hrm: .. skal se til høsten.. når bindingstiden til CD går ut... mulig jeg heller ser litt på NGT sin 20 mbit til 698/mnd ... :dribble:

Lenke til kommentar

Jaha, ringte og ville få oppgraderinga no, men det var ikkje mulig.

For det var det teknisk avdeling som hadde.

Kven i svarte granskauen har dykk ringt til som fekk oppgreaderingane?

Det einaste eg fekk som "positivt" svar var at Oslo-området var nok oppgradert innan 1.september.

me wants highspeed now :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...