packs Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Treger drivere til IBM 300pl med windows NT. nettverkskortdriver og skjermkortdriver. noen som klarer å finne det? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Sjekk denne, vet ikke om det er hva du leter etter, men 300PL sine videodrivere ligger hvertfall der. Nå vet ikke jeg hva slags nettverkskort det står i den maskinen, men 3com drivere ligger hvertfall der... Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Skjermkort Viss det er Matrox da? Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvorfor i alle dager bruker du google til dette? Prøv IBM sine sider du - der ligger driverne... Kommer du med eksakt typenummer eller serienummer på maskina skal jeg gi deg en direktelink. *Tronaldo* Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Prøv www.ibm.com/support Der skal du kunne skrive inn modellnummer og typebetegnelse (xxx-yyy), som du finner på maskinen din. Da vil du få opp all relevant info om maskinen, også drivere. Lykke til! Lenke til kommentar
packs Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 takk, takk for at dere svarer. skal sjekke ut linkene deres. kall meg noob, men fant ikke en dritt på IBM sine hjemmesider. modell nummer: 6862 serie nummer: 555012x Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg