mysjkin Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Litt off-topic, men jeg kunne ikke finne noe annet sted å poste... Jeg har bestilt et instrument fra en butikk i Mandal. Håpet å få det levert til min arbeidsplass på Østerås (ca Oslo) i dag. Forhandleren påstår at det ble levert på posten i Mandal rett etter 14.00 på lørdag. Pakkesporingen gav imidlertid første (og så langt eneste) treff kl 07.49 i dag (mandag) med innlevering i Mandal. Det er vel lite håp om at pakken klarer hele reisen i dag, men er det er jo mulig at den kommer fram til Oslo, er noen som vet om det er noen mulighet til å plukke opp bedriftspakker fra noen transportsentral noe sted i stedet for å vente på at posten får kjørt det ut? M. (Jeg var i første omgang superimponert over responstiden til butikken, jeg sendte min første mail til dem 17. mai kl 07:30 (har barn...) og fikk svar 20 minutter senere... Men så brukte de tre dager på å få varen til posthuset etter at jeg hadde bestilt fra dem ... ) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det skal vel gå ann og hente pakken på en omlastings terminal ? Send en mail til Posten da vel, men da må du nok vente et par dager før du får svar tilbake Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det skal vel gå ann og hente pakken på en omlastings terminal ? Nei. Det er bare i svært spesielle tilfeller det er mulig. Og da er det gjerne posten som har gjort feil. Det er ikke så lett å plukke ut en pakke fra flere tusen pakker. Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vil nok tro at du har pakken i løpet av morgendagen (24.05) de skal kjøre den ut før kl 16. Bedriftspakker i enkelte distrikter som er innlevert lørdag sorteres og registreres som oftest ikke før mandag. Det hentes heller ikke pakker hos bedrifter (hvis ikke annet er avtalt) utlevering av bedriftspakker skjer kun mot tilleggsbetaling om lørdagen. Tror nok du må vente på at de kjører den ut til deg på jobben, tror ikke du får noen til å lete etter den på en mlastningssentral. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Takker og bukker! M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå