Skypond Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det er vel på tide med en oppgradering. Men har ikke følgt med så mye på en stund om hva som er hva. Det jeg har nå er det som står i signatur. Skjermkortet er ganske nytt, menne jeg må jo over til pci-xpress. Det finnes jo løsninger for å bruke agp kort på pci-express hk. Men jeg dropper den løsningen. Så håper jeg på anbefalinger fra dere til å å oppgradere, hk, cpu, minne og skjermkort. Pris jeg har sånn ca beregnet er: cpu: ca 2000. Hk ca 2000. skjermkort: helst 3000 om jeg må :-) 4000 og minne 1500/2000. Og så lurer jeg på hva jeg vil få for det gamle jeg har (se signatur). Takker for alle svar :-) Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Det du har nå vil jeg anbefale deg å selge for ca. 10.000. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det du har nå, holder faktisk...med mindre du er en av de som må ha det nyeste av det nye...spar heller pengene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå