GoldlaXiE Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Vil formatere pc'n, men for at den skal finne harddisken etter formatering trenger jeg sata og raid drivere som fulgte med disken på en diskett. Saken er den at jeg har rota vekk denne disketten, betyr det at jeg aldri kan formatere pc'n, eller finnes det drivere på internett en plass? Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt, du skulle vel finne noe her: http://www.msi.com.tw/program/support/driv...?UID=608&kind=1 Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) på hjemmesiden til produsenten av hovedkortet ditt, du skulle vel finne noe her:http://www.msi.com.tw/program/support/driv...?UID=608&kind=1 Now were talking Takk skal du ha! Endret 23. mai 2005 av Gullegutt Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Men disse driverne var jo litt for store til å få inn på en diskett da Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 pakker du ut filen, så skal driverfilene for sata ligge i en egen mappe, de får lett plass på en diskett. Er ikke sikker hvilke av de to driverpakkene fra MSI du skal laste ned, må nesten se og prøve Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 pakker du ut filen, så skal driverfilene for sata ligge i en egen mappe, de får lett plass på en diskett. Er ikke sikker hvilke av de to driverpakkene fra MSI du skal laste ned, må nesten se og prøve Takk! Hadde to disketter før da, men det funker sikkert bare med den ene driver nå.. Ene var til raid controller, og andre noe sata greier.. jeg prøver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå