Skypond Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Det er vel på tide med en oppgradering. Men har ikke følgt med så mye på en stund om hva som er hva. Det jeg har nå er det som står i signatur. Skjermkortet er ganske nytt, menne jeg må jo over til pci-xpress. Det finnes jo løsninger for å bruke agp kort på pci-express hk. Men jeg dropper den løsningen. Så håper jeg på anbefalinger fra dere til å å oppgradere, hk, cpu, minne og skjermkort. Pris jeg har sånn ca beregnet er: cpu: ca 2000. Hk ca 2000. skjermkort: helst 3000 om jeg må :-) 4000 og minne 1500/2000. Og så lurer jeg på hva jeg vil få for det gamle jeg har (se signatur). Takker for alle svar :-) Endret 23. mai 2005 av Skypond Lenke til kommentar
Havon Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) evnt litt bedre cpu og litt mer minne... Du har bra pc så du behøver ikke å oppgradere egentlig: Edit: Hvorfor _må_ du over til PCI-e? Endret 23. mai 2005 av Havon Lenke til kommentar
Skypond Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg føler vel jeg må over til pci-e siden dety er det nye lixom. AGP er vel snart på vei ut tenker jeg. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Bare dumt å selge det du har i sigg. Eneste måtte være cpu og da også hovedkort, men jeg ville absolutt ha ventet. Lenge. editleif Endret 23. mai 2005 av surbz00r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå