Mister t Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg har kjøpt meg en Hercules prophetview 920PRO DVI LCD skjerm, og det er to ting jeg lurer på. Fungerer det like godt med DVI adapter på d-sub kabelen, eller er det bedre med en DVI kabel fra skjemkort til skjem? En annen ting er at jeg har innstallert Doom3, og når jeg starter dette spillet kommer det opp en liten boks på skjemen som sier "signal out of range". Denne går ikke bort, før jeg restarter maskina. Hva kommer dette av? Jeg kjører Win2000 på en Sempron 2400+ og radeon 9600PRO skjemkort. Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Klart best med dvi kabel Den beskjeden du får er at skjermen ikke klarer å vise den oppløsingen som du har valgt... Husker du hvilken oppløsning du kjører Doom i? Hva klarer skjermen din? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) det som er lit rart, er at jeg spilte litt først og da gikk alt bra. Spillet startet som default i 640x480. Jeg forandret oppløsningen til 1280x1024. som er den anbefalte oppløsningen på denne skjermen. Kan hende jeg har prøvd på noe annet også, men det husker jeg ikke. Uansett så avinstallerte jeg spillet, og installerte det på nytt men jeg fikk samme beskjed. Noen som kan hjelpe meg? Endret 23. mai 2005 av Mister t Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2005 Hallo? Bør ikke innstillingene resette seg til default når jeg reinstallerer? Lenke til kommentar
MingLee Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jo, men du må huske å slette filene som doom ikke sletter... ta kunn vare på savegamene og ikke configfilene. har du prøvd å legge inn driverne til skjermen på nytt? Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jo, men du må huske å slette filene som doom ikke sletter... ta kunn vare på savegamene og ikke configfilene. har du prøvd å legge inn driverne til skjermen på nytt? Jeg har installert den nyeste catalyst pakken, og den sletter vel alt fra tidligere installasjoner? Jeg kjører nå med en LCD skjerm, og en CRT skjerm. Det som skjer når doom 3 starter, er at skjermen kommer opp med en dialog boks som sier "signal over range". Dette skjer ved oppløsninger på 800x600 og over (på LCD skjermen selvfølgelig). Den eneste oppløsningen denne skjermen klarer på dette spillet, er 640x480. Jeg har riktignok ikke prøvd så mange spill med denne skjermen, men den takler iallefall worms 3D i 1280x1024. Hvorfor skjer dette i doom 3? Endret 26. mai 2005 av Mister t Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå