kilogram Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Netscape 8 fremdeles ikke sikker På tross av at Netscape kom med oppdateringer til sin nye nettleser under 24 timer etter den ble sluppet, inneholder nettleseren fremdeles kjente hull. Les artikkelen her Lenke til kommentar
amarios Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 holder meg til firefox. har ikke brukt netscape siden storhetstiden (versjon 4.2-4.7 tror jeg) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg holder meg også til firefox. Jeg håper at det blir ryddet opp i problemene. ("Net(e)scape") Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Er enig, hoder meg til Firefox. Kanskje jeg går over til Gbrowser vis den kommer ut. Men jeg tviler på at jeg stoler nok på netscape til at jeg begynner å bruke den, etter denne mega feilen dems. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvorfor bruke Netscape når man har Firefox?! Trives med Firefox Er det mange som bruekr Netscape egentlig? Lenke til kommentar
olear Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvorfor bruke Netscape når man har Firefox?! Trives med Firefox Er det mange som bruekr Netscape egentlig? Tror ikke det er så mange som bruker Netscape lenger, men jeg tror den blir bundlet med AOL, så noen brukere er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå