Prebo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Ah, så deilig det skal bli med en Xbox 360 i stua.. Enda deiligere skal det bli å spille Perfect Dark i jula! Lenke til kommentar
potetgull Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hahaha.. den var stygg.. står i stil med ps3 kontrollen jo :!: :!: ser ut som en gammel vhs spiller som er voldtatt med borrmaskin.. samma hvordan de ser ut da! vet ikke med dere men jeg sitter å ser på skjermen når jeg spiller å ikke maskinen Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 "Står i stil meg ps3 kontrollen" -?!?! Ta en titt på kontrollen til ps3 før du svarer slik. Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hmm, hva burde jeg kjøpe ps3 eller x360? har veeeeldig lyst på begge Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 hmm, hva burde jeg kjøpe ps3 eller x360?har veeeeldig lyst på begge Gjør som meg, kjøp begge Lenke til kommentar
Rockhound Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Holder meg til bare Xbox 360 jeg Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 noen som veit noe mer når den kommer? Lanserings datoen? Og noe nytt om Perfect Dark? Eneste grunnen til jeg skal ha meg denne er pågrunn av PD *dånn* gode minner, julaften, tidlig, ingen bra tegne filmer gikk på tv *ja jeg veit selv om jeg er 21 så har jeg lov og like Disney* så tar jeg opp Perfect Dark og koser meg. Ahh gode minner Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 tror den kommer til USA 29.11 og hit en ukes tid senere. Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Sats på den 15.11.05 Fire årsdagen til den originale Xboxen. Evt. så er det også en mulighet at den kommer en uke eller to før, for at så mange som mulig skal fornye Xbox Live abonnementet sitt før det går ut den 15.11 (som var datoen for Xbox Live lanseringen i USA) Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 5. juni 2005 Del Skrevet 5. juni 2005 Ah, så deilig det skal bli med en Xbox 360 i stua.. Enda deiligere skal det bli å spille Perfect Dark i jula! Haha, det har du helt rett i Blir en herlig jul i år, med Perfect Dark på Xboxen skal jeg drepe mange gode venner! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2005 Del Skrevet 6. juni 2005 Ah, så deilig det skal bli med en Xbox 360 i stua.. Enda deiligere skal det bli å spille Perfect Dark i jula! Haha, det har du helt rett i Blir en herlig jul i år, med Perfect Dark på Xboxen skal jeg drepe mange gode venner! Ska finne meg vel ha meg en 360 også, og med den antatte prisen den kommer til å ha så deler eg gleden med mange PD Zero alle the frigging way Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ah Xbox 360 blir digg å få kloa i en slik når den kommer. Men leste et sted at de vil få problemer med å levere nok maskiner til kundene. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ah Xbox 360 blir digg å få kloa i en slik når den kommer. Men leste et sted at de vil få problemer med å levere nok maskiner til kundene. Muligens her på gamer.no? Det var hvertfall en liten "artikkel" om det. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Ah Xbox 360 blir digg å få kloa i en slik når den kommer. Men leste et sted at de vil få problemer med å levere nok maskiner til kundene. Klart de får problemer med å levere nok når hele verden skal ha den samtidig Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 (endret) Ah Xbox 360 blir digg å få kloa i en slik når den kommer. Men leste et sted at de vil få problemer med å levere nok maskiner til kundene. Klart de får problemer med å levere nok når hele verden skal ha den samtidig Og når _alle_ skal ha den... hihi, jeg skal ihvertfall det! Microsoft får ikke dekket behovet link: Her! Endret 7. juni 2005 av Djevlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå