Gå til innhold

X360 blir bare mer og mer sexy!

Tiger4

Anbefalte innlegg

Dette tråden er like unyttig som den er håpløs. Iallefall slik som det "diskuteres". Såklart oser det av fanboyisme nå som E3 er over og folk har sett hva som kommer.. Men vær så snill og hold vekk spasmene etter å håne hverandres konsoller.

Designmessig så går det etter smak og behag. Noen liker 360s design, noen syns det er dårlig. Kan dere ikke bare respektere det? Dette gjelder begge sider, så ikke tro noen er bedre enn andre.

Men dette roer seg nok ned ettervhert, slik som det endelig har gjort med DS og PSP.... heldigvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss all halde hender og vente? Neste generasjons konsoller kommer uansett til å bli sinnsykt bra? Vi får bare vente å se hva som blir "best" og hvem som "rumpekjører" hvem. Forstår ikke hva vi kan krangle om annet enn design, siden spesifikasjonene nesten ikke kan bevises før vi har selve boksen i stuen.

Personlig tror jeg at designet er stygt som faen nå, og kanskje nymotens saker om ett år. Jeg snakker ikke om at vi går i bobleplast og spiser mat på piller, men poenget håper jeg fortsatt er tatt.

Lenke til kommentar

Personlig så liker jeg designet til xbox360 MEGET godt. Den kunne med fordel ha vært svart eller sølv, men det driter jeg i.. Kanskje kontrollene blir litt kjappere skitten, men da kjøper jeg ny:) Men uansett så vasker jeg hendene før jeg spiller... hater å få fett og dritt på tastatur/mus/kontrollere !

Til å begynne med likte jeg IKKE ps3 sin design.. Men den er jo faktisk litt kul etter at jeg så litt nøyere på bildet. Retro Brådrister er bestandig stilig:)

Men for all del, designet bryr meg mitt oppi ryggen egentlig. Det som til syvende og sist betyr noe er hvor bra de klarer å utnytte musklene til de respektive konsollene, og de nye mulighetene som kommer.

Lenke til kommentar
Personlig så liker jeg designet til xbox360 MEGET godt. Den kunne med fordel ha vært svart eller sølv, men det driter jeg i.. Kanskje kontrollene blir litt kjappere skitten, men da kjøper jeg ny:) Men uansett så vasker jeg hendene før jeg spiller... hater å få fett og dritt på tastatur/mus/kontrollere !

Til å begynne med likte jeg IKKE ps3 sin design.. Men den er jo faktisk litt kul etter at jeg så litt nøyere på bildet. Retro Brådrister er bestandig stilig:)

Men for all del, designet bryr meg mitt oppi ryggen egentlig. Det som til syvende og sist betyr noe er hvor bra de klarer å utnytte musklene til de respektive konsollene, og de nye mulighetene som kommer.

Siden du etterlyser andre farger og slikt til xbox360, så kan eg glede deg med at du kan i hvertfall skifteur front dekselet da, slik at den blit litt mer "deg" :yes:

Mener at eg såg et bildet av xbox360 med forskjellige farger(tenker ikkje på de prototypene), eller var det kansje Revolution det? :dontgetit: Samma det, har ikkje tid å sjekke opp i det nå likevel. :!:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Huff. De deksel greiene blir litt for "nokia" etter min smak altså... Det er sikkert en "kul" ting for mange, men jeg synes nesten det blir litt teit.

Og jeg synes ikke PS3 ser ut som en brødristen.... Toast-jern derimot. Det er det jeg tenker på når jeg ser den. :yes:

Lenke til kommentar

Det er så pussig hvor forkjellig smak folk egentlig har!!! :huh:

Liker man xbox 360, noe jeg gjør, så syntes man den ser skikkelig bra ut! Syntes man den ikke ser noe fin ut, syntes man den er skikkelig stygg. Dette er så rart. Er liksom ingen som syntes den ser helt grei ut.

Når det gjelder kontrollen så MÅ den vær god å holde i! De har jo søren meg brukt noen av de beste designerne i verden! man lager jo ikke en kontroll som ikke noe god å holde i! :no: Det er som å designe en bil uten seter. Selvfølgelig blir den god å holde i!

Gleder meg til jul.

Lenke til kommentar

Liker man xbox 360, noe jeg gjør, så syntes man den ser skikkelig bra ut! Syntes man den ikke ser noe fin ut, syntes man den er skikkelig stygg. Dette er så rart. Er liksom ingen som syntes den ser helt grei ut.

Når det gjelder kontrollen så MÅ den vær god å holde i! De har jo søren meg brukt noen av de beste designerne i verden! man lager jo ikke en kontroll som ikke noe god å holde i! :no: Det er som å designe en bil uten seter. Selvfølgelig blir den god å holde i!

Gleder meg til jul.

Smaken er så forskjellig fra person til en annen atte, alle kan jo ikkje like alt her i verden.Eg var som mange andre litt skeptisk til kontrollen i starteb, men eterhvert som de offisielle bildene kom og man fikk muligheten til å studere den på nært hold så skiftet eg mening at once.Eg hatet mildt sagt orginal kontrollen til xbox,men denne ser rett og slett deilig ut :yes: Når det gleder de utskiftbare dekslene så er det vel så som så, kan jo vere greit å dekorere litt til tider :thumbup: Men designet er såpass flott at behovet der er vel heller lite spør du meg :innocent:

Lenke til kommentar

Gleder meg til jul.

Tja... Jeg syns ikke x360 er særlig vakker. Syns ikke den er stygg heller. Tenker retro skoeske når jeg ser den...

PS3en er heller ikke mye bedre. Det er slik et toastjern ville blitt om samsung skulle designe det. Xbox vinner klart på design av kontrollen da. PS3-kontrollen blir rett og slett bare for stor. Det er vel ikke slik at en kontroll skal stikke deg i magen når du har den i fanget?

Lenke til kommentar
Dette tråden er like unyttig som den er håpløs. Iallefall slik som det "diskuteres". Såklart oser det av fanboyisme nå som E3 er over og folk har sett hva som kommer.. Men vær så snill og hold vekk spasmene etter å håne hverandres konsoller.

Designmessig så går det etter smak og behag. Noen liker 360s design, noen syns det er dårlig. Kan dere ikke bare respektere det? Dette gjelder begge sider, så ikke tro noen er bedre enn andre.

Men dette roer seg nok ned ettervhert, slik som det endelig har gjort med DS og PSP.... heldigvis.

jævla nintendo fanboy

Lenke til kommentar

Det er merkelig å se hvordan Xbox-fanboys syns microsoft har gjort en glimrende jobb på designet - bare fordi de faktisk har prøvd å gjøre noe fancy smancy med den. Personlig likte jeg designet til Xbox360 minst av de 3 nye konsollene (med NR på førsteplass, pga. den geniale minimalismen), men smaken er som baken uansett.

Og det at man kan skifte deksel syns jeg bare er positivt, fordi det er et valg man kan ta, hvis man på død og liv syns at det er morro å ha en fargerik boks i stua. Men jeg kommer nok ikke til å kjøpe et, med mindre prisen blir rundt 100kr og jeg faktisk finner noe som kan være av interesse.

Lenke til kommentar
Det er merkelig å se hvordan Xbox-fanboys syns microsoft har gjort en glimrende jobb på designet - bare fordi de faktisk har prøvd å gjøre noe fancy smancy med den. Personlig likte jeg designet til Xbox360 minst av de 3 nye konsollene (med NR på førsteplass, pga. den geniale minimalismen), men smaken er som baken uansett.

Og det at man kan skifte deksel syns jeg bare er positivt, fordi det er et valg man kan ta, hvis man på død og liv syns at det er morro å ha en fargerik boks i stua. Men jeg kommer nok ikke til å kjøpe et, med mindre prisen blir rundt 100kr og jeg faktisk finner noe som kan være av interesse.

eller så kommer det sikkert noen klistremerker etter hvert..

Lenke til kommentar

jævla nintendo fanboy

:nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...