Gå til innhold

X360 blir bare mer og mer sexy!

Tiger4

Anbefalte innlegg

Du er ikke en fan, du er en fanboy.

and you'r point exactly? at jeg digger Xbox360? at jeg absolutt skal skaffe meg Xbox360? at jeg kommer til å modde MIN Xbox360 slik jeg vil ha den, at jeg kommer til å kjøpe meg Xbox360 før jeg kjøper noe annet, at jeg digger Xbox360??

og hva så.. hvis du har et så innsnevra syn som det, kommer du ikke langt i livet tipper jeg, "folk som digger Xbox360, de er dumme", tss. jaja, gl hf a

Endret av Specter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likevel syns jeg det heller over på fanboy, når du sier at du ikke liker andre spill enn de som kommer til/fra Nintendo.

Altså jeg foretrekker de spillkarakterene som Nintendo har, slik som Link, Mario, Samus osv. Setningen min var kanskje litt dårlig sånn sett. Jeg spiller da spill på PC og 3 party spill på GC også da. Såklart syns jeg en rekke er gode der også, slik som Half Life, Halo (1), Splinter Cell, Burnout osv.

En dårlig formulert setning av meg dessverre, håper den kan glemmes :)

Lenke til kommentar

altså, seriøst, en ting jeg bare MÅ si, jeg begynte å henge her for ikke så lenge siden, max en uke, og hvis noen liker en konsoll eller spill mer en noen andre, da er de "fanboy", hva faen er problemet deres?.. kan man ikke ha en favoritt..

feks : jeg bor i fredrikstad, jeg elsker FFK, så?. da er jeg fan av FFK, dere sier fanboy, jeg ser ikke forskjellen, jaja, hva om jeg er en fanboy da, både av Xbox og FFK.

"ånei, han er fanboy" , nesten som om det skulle være verdens undergang, eller enda værre, jeg liker ikke samme konsoll som noen her, omg! hvor dum er ikke jeg.. jeg har egne meninger å står for de, alle dere andre som følger alle andre på smak og konsoll kan dra dit pepper'n gro for å si det sånn..

JA, JEG ER FANBOY! FU ALL!

Lenke til kommentar

and you'r point exactly? at jeg digger Xbox360? at jeg absolutt skal skaffe meg Xbox360? at jeg kommer til å modde MIN Xbox360 slik jeg vil ha den, at jeg kommer til å kjøpe meg Xbox360 før jeg kjøper noe annet, at jeg digger Xbox360??

og hva så.. hvis du har et så innsnevra syn som det, kommer du ikke langt i livet tipper jeg, "folk som digger Xbox360, de er dumme", tss. jaja, gl hf a

Vet du hva det vil si å være fanboy? Det er nemlig en helt annen ting enn å være fan. Innsneveret syn er noe du har selv, som bare glor på X360 i, noe som kan beskrives som, "rus". Du ser ingen negative sider ved konsollen, du fremhever og forherliger en hver side ved konsollen og i tillegg rakker du ned på andre konsoller.

Det er et innsneveret syn det.

Lenke til kommentar
--> Innsneveret syn er noe du har selv.

-->Du ser ingen negative sider ved konsollen.

-->du fremhever og forherliger en hver side ved konsollen og i tillegg rakker du ned på andre konsoller.

#1 : du høres ut som om du er 10 år. "innsnevra syn er noe du har selv".. jaja..

#2 : Ser ingen neg. sider ved konsollen.. nei.. , lengde og levetid på kontrollen, pris, at konsollen er hvit, og ikke svart som jeg håpet, og jeg lever fortsatt i håpet om at X360 er sterkere enn PS3, men har jeg beviser. nei, ingen neg. sider der eller?..

3# "forherliger" er ikke et ord, men resten, "andre konsoller" du snakker vell i flertall der.. for jeg har ikke dissa Revolution. den skal jeg ha.

og sist men ikke minst, leste du forrige posten min?.. der det står, litt oversatt, for din egen del, "ja, jeg er fanboy og driter i meninga deres", les den igjen, og se om du skjønner den.

Lenke til kommentar

jeg skal skaffe meg ps3 og rompekjørexboxen din :roll:

Lenke til kommentar

modde = modifisere*, ikke chippe den sterkere, og hvis du snakker om at PS3 "rompekjører" xbox, tar du vell feil, begge er sinnsykt sterke, ingen som er sinnsykt mye bedre enn den andre.

* = skifte boxplate, og plast-lakke kontrollen min. skjønte du mer da eller?

Lenke til kommentar

Xbox 360 er ikke SÅ sexy.. Og heller ikke så ferdig som Microsoft kanskje gir utrykk for. Det viste seg nemlig at Microsoft brukte 2 Apple G5 maskiner til å kjøre Xboxdemoer på:

Anandtech: Mac360?

A pair of Apple Powermac G5 systems were actually running the Xbox 360 demos, not the 360 console. The consoles in the kiosks weren't actually running, they were just for show - now you know why all the controllers were wired.

Because the G5 systems can only use a GeForce 6800 Ultra or an ATI Radeon X800 XT, developers had to significantly reduce the image quality of their demos - which explains their lack luster appearance. Anti-aliasing wasn't enabled on any of the demos, while the final Xbox 360 console will have 4X AA enabled on all titles.

Lenke til kommentar
#1 : du høres ut som om du er 10 år. "innsnevra syn er noe du har selv".. jaja..

#2 : Ser ingen neg. sider ved konsollen.. nei.. , lengde og levetid på kontrollen, pris, at konsollen er hvit, og ikke svart som jeg håpet, og jeg lever fortsatt i håpet om at X360 er sterkere enn PS3, men har jeg beviser. nei, ingen neg. sider der eller?..

3# "forherliger" er ikke et ord, men resten, "andre konsoller" du snakker vell i flertall der.. for jeg har ikke dissa Revolution. den skal jeg ha.

og sist men ikke minst, leste du forrige posten min?.. der det står, litt oversatt, for din egen del, "ja, jeg er fanboy og driter i meninga deres", les den igjen, og se om du skjønner den.

Hvordan kan du si at jeg har et innsnevret syn når jeg ikke har kommet med min mening om neste generasjons konsoller? I tillegg er du selv kun åpen for X360. Hvis dette ikke er å være innsneveret, så blås meg.

Poengene mine er at fanboyer har null levetid her, du kan ikke skrive norsk, forherlige er et ord, shistation er ikke et ord, CAPSLOCK ER IKKE KULT og du skriver som en liten unge.

Et lite tips; skjerp deg.

Lenke til kommentar
Hvordan kan du si at jeg har et innsnevret syn når jeg ikke har kommet med min mening om neste generasjons konsoller? I tillegg er du selv kun åpen for X360.

haha, jaok, så du har ikke dissa noen som helst konsoll mener du?

og jeg er ikke åpen for andre konsoller, er veeeldig åpen for PS3 og Revolution jeg, skal ha begge, begge blir sikkert ufattelig bra, men min favoritt er X360,

PS : skriver som en unge? jeg har ikke dårlig skrift på nettet vell.. for resten er jeg sikkert på er helt ok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...