Gå til innhold

X360 blir bare mer og mer sexy!

Tiger4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se på mongokontrollen til PS3, får man lyst til å ta på den? -nei

Se på xbox sin deilige, gjennomførte, funksjonsrike kontroll, dere skjønner nok hva jeg mener..

Jeg sier bare Xbox for ever :love:

Vel. Tror det er en del sonyfanboys som må spise i seg ordene fra xbox-launchen. Den kembo-kontrollen til xbox fikk jo hard medfart. Personlig syns jeg den US-kontrollen var god. Man kunne spille i maaange timer uten å få krampe i hendene, noe jeg får av ps-kontrollene.

Men jeg tror faktisk den nye kontrollen til PS3 kan bli helt sjef jeg... Enten har de laget en fantastisk kontroll, eller så har de driti på draget med å forandre en kontroll som så mangen elsket.

Lenke til kommentar

Tiger4, du bomma med hver eneste anklagelse =)

Nada fanboy, bare synes xbox360 er den dårligste utseendemessig denne generasjonen. Bortsett fra ps3s kontroller :p

Med nytt cover på xbox, blir den lekrere enn ps3 derimot =)

Spørsmålet er bare hvorfor de skal ha den så kjedelig i utgangspunktet.

=)

Må ha lov å ha egne meninger =)

By the way...ps3 kontrolleren var visst konseptualisert design, og ikke endelig design (skal ikke ha ps3 trolig)

Endret av AciD18
Lenke til kommentar

For det første skjønar eg ikkje kva viss folk har imot designen på Xbox 360. Den er... elegant og sexy syns eg:)

Angåande kontrolleren, så er det den mest behagelege saken eg har tatt i nokon gong. Du merkar nesten ikkje at du held den, og då må ein seie at MS har fått til noko bra. Er veldig spent på PS3 kontrolleren, syns den ser ut som ei genmodifisert banan, men det kan jo sjølvsagt fungere veldig bra.

Lenke til kommentar
Se på mongokontrollen til PS3, får man lyst til å ta på den? -nei

Se på xbox sin deilige, gjennomførte, funksjonsrike kontroll, dere skjønner nok hva jeg mener..

Jeg sier bare Xbox for ever :love:

Vel. Tror det er en del sonyfanboys som må spise i seg ordene fra xbox-launchen.

ja, er vell noen av dere PS3-fans som må spise en del og vell, disser X360 til bakken, mens dere venter en lang og smertefull spilletid med en kontroll som kommer til å gi deg leddgikt i håndledda resten av livet, så koser vi oss med en kontroll som bare blir forbedret ( fjerde gang! ) av hensyn til oss, og at vi skal kunne henge mer på soffan å spille! ;D

Lenke til kommentar
Designet på ps3 er så absolutt kjedelig. Jeg ble kjempe skuffa når jeg fikk se den, men det vil ikke si at jeg ikke kjøper den, bare de gjør noe med den urstøgge kontrollen.

kommer til å skaffe meg PS3, etter hvert... men da skal jeg bruke Logitech-kontroll, fo de klarer alltid å lage bra PS-kontrollere, for man kan seriøst ikke spille med en banan

Lenke til kommentar
Designet på ps3 er så absolutt kjedelig. Jeg ble kjempe skuffa når jeg fikk se den, men det vil ikke si at jeg ikke kjøper den, bare de gjør noe med den urstøgge kontrollen.

Synes ikke den er helt håpløs, men et visst snev av gammel Bang og Olufsen (fra 70-tallet) må man jo si at den har. Kanskje det er dobbel kassettspiller og radio under lokket og :p

Men for min del så spiller utseendet til en konsoll liten rolle; ser jo stort sett bare fronten på den uansett når den settes inn i hylla ved siden av andre komponenter.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

word, ble faktisk skuffa, sier ikke at PS3 er dårlig i den forstand, men designet + kontrollen gjør ikke at jeg tenker høye tanker om den, for å si det sånn.

hadde håpet Sony kom med noe helt sinnsykt, men som fortsatt ikke hadde nådd opp til Microsoft :p

Lenke til kommentar

Synes ikke den er helt håpløs, men et visst snev av gammel Bang og Olufsen (fra 70-tallet) må man jo si at den har. Kanskje det er dobbel kassettspiller og radio under lokket og :p

Ja, hvem vet hva slags skulte funksjoner den har. Som dette f.eks :

3juazps37bi.jpg

Lenke til kommentar

The sleek design comes in three colors, although a Sony representative stressed that everything was still conceptual -- especially the wireless controller -- and designs may change before the PS3's official debut.

http://www.betanews.com/article/Sonys_Play...lose/1116636986

Tenkte meg det. Det var bare noe de hadde skrapet sammen i siste liten til E3 får ta vekk hype fra MS. Kontrolleren blir ihvertfall forandret, garantert.

Lenke til kommentar
Er veldig usikker om jeg kommer til å skaffe meg noe annet enn Revolution om et års tid. Liker liksom ikke andre spill enn de som kommer til Nintendo

Hvis du er ihugga Nintendo-fantast slik som meg, så har du vel hatt noen gode stunder med Rare spill? Donkey Kong Country 1,2,3 osv, Perfect Dark, Donkey Kong 64, Golden Eye, Conkers Bad Fur day. Og som de fleste vet så er de kjøpt opp av Microsoft. Dette er nok trekkplaster for min del ;) Nå har de jo delvis Squareenix på laget også. Samt at de har noen andre interessante spill på veg, som Quake4, Alan Wake osv. og har allerede Jade Empire (Og Halo for de som liker det).

Nintendo har ALLTID noe spennende på vei. Xbox drar seg til som faen, men PS har bare drit på vei (som vanlig). Gidder ikke kjøpe PS3 Bare for å spille alle squareenix spill som er gitt ut på dem :tease:

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

håper jeg kommer med noe kløpperlig nå.

ok, here it goes, Nintendo har alltid hatt bra spill, men alltid det samme.

Nintendo : Ufattelig lang erfaring innen spill. ( Pionèr )

Sony har hatt bra spill, men henger igjen fordi de ikke lager kontrakter med nye produsenter, derfor bare oppgraderinger av tidligere spill.

Sony : Tradisjoner med spill. ( tafatte )

Microsoft satset stort med Xbox, samt Halo 1 og 2, de tør, de kjøper opp, de oppgraderer, de lager til og med fest når de lanserer X360, de har penger, de har makt!

Microsoft (konsoll-messig ): de er nye, men de holder grepet og tør å satse, derfor gir de jernet med en gang de ser muligheten. ( ypplingene )

For å si det sånn, de som mest sannsynlig holder seg lengst, vil nok jeg si er Nintendo og Microsoft, Nintendo satser på den yngre garde, mens Microsoft satser på de som skal hjem fra skolen og spille. sony vet jeg ikke hvor jeg skal plassere, de har begge, og da kan det bli kinkig i forhold til Nintendo, som har mye av de samme titlene hele tiden, og alle har vist å bli en hit.

um.. håper jeg sa poenget mitt, kanskje ikke alle er enige

PS

det skal bli en glede hver gang jeg går inn i stuen for å sløse bort noen/mange/uendelig med timer foran en TV.

word!

Endret av Specter
Lenke til kommentar

Vil ikke si Nintendo "satser" på den yngre garde. De satser på spill som er gøy å spille og som passer for alle. Ja, det kan hende noen av spillene deres har litt knæsjere farger enn andres, men faen så artige de er selvom. Jeg går faen meg aldri lei Mario Kart 64 eller Double Dash, og Super Smash Brothers Melee er skitartig med 4 stk. På pressekonferansen så hørte man jo hvor glade Nintendo-toppene er i disse spillene. Det er fordi de lager spill de har lyst til å spille selv og samtidig tilpasser de så de passer for alle.

De som sier "Nintendo er for småunger" synes jeg kan gå og ta seg ei grusom stor bolle.

Lenke til kommentar
De som sier "Nintendo er for småunger" synes jeg kan gå og ta seg ei grusom stor bolle.

jeg sa aldri at spillene var for unger, men det er det Nintendo primært satser på, spillene er kule, for all del, jeg har ( sjekk signaturen ) konsoller fra Nintendo, og fy.. ufattelige mange timer jeg har brukt foran skjermen med en N64 eller GC ( for ikke å nevne Snes/nes eller andre håndholdte )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...