Gå til innhold

X360 blir bare mer og mer sexy!

Tiger4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser jo bra ut dette her; voldsomt med luftehull da, men den generer vel rimelig bra med varme. Skal visstnok bli et par hakk stillere enn den gamle Xboxen påståes det - håper det slår til, den gamle støyer litt i overkant noen ganger.

Lurer på hvordan Sony gjør det med kjøling av PS3 - den kommer neppe til å bli spesielt kald den heller, men på bildene som er sluppet hittil har jeg ikke sett noen antydninger til luftehull.

Lenke til kommentar

jeg skal ha den konsollen, men jeg har en plan med kontrollen min da, den skal jeg modde litt, skal plast-lakke den i gul ( det svarte skal ikke gjøres noe med ), så jeg får "min" kontroll :D

noen som kan fortelle meg hva den knappen bak, imellom såkalt "L" og "R" ?

men herregud i omg! den konsollen er sexy! kontrollen tipper jeg blir helt i en annen høyde enn PS2-kontrollen, som forøvrig VAR ganske digg, før jeg fikk meg nyeste s-kontrollen til xbox :D

SKAL HA!

Endret av Specter
Lenke til kommentar
sexy hvor? :S Ser bare noe hvitt skrap jeg :/

Men fint dere liker den da...

tipper du liker den derre bomerang-driten jeg, tenk at sony tilogmed klarte å stjele patent fra noen, stakar, de synker lavt de derre "flinke" playstation-produsentene.

jaja, kanskje dere sony-fans er sure pga dere må bytte kontroll, mens vi for fjerde gang får en bedre en, HAHA, fjerde gang! de forbedret den bare, fra stor, til mindre, til åbytte knapper, til.. alt er vell bedre med denne tipper jeg, elsker den bare ved å se på den jeg :D

PS: Hvor fikk du bildene fra? er vell ingen som har en X360 hjemme ennå..

Endret av Specter
Lenke til kommentar

Hehe - morsomt :)

Kanskje det blir tjenester som gjør at man kan få printet/trykket sitt helt eget design på innsiden av en blank (altså gjennomsiktig så designet synes igjennom og ikke kan bli skrapet opp fra utsiden) faceplate?

Endret av Shimano
Lenke til kommentar
2 nye knapper! Det kommer til å bli så deilig det! :grin:

ikke nye, men flyttet, de har flyttet svart og hvit fra under X,Y,A og B, til å være bak, dette er andre gang de flytter de, og de gjør det sikkert pga brukervennligheten.

PS : Fedorov, er den sonic-platen der, har du laget det i photoshop, eller er det en boxplate ( orker ikke faceplate, den har ikke et face .. ) som kommer til å bli solgt?

Endret av Specter
Lenke til kommentar
2 nye knapper! Det kommer til å bli så deilig det! :grin:

ikke nye, men flyttet, de har flyttet svart og hvit fra under X,Y,A og B, til å være bak, dette er andre gang de flytter de, og de gjør det sikkert pga brukervennligheten.

PS : Fedorov, er den sonic-platen der, har du laget det i photoshop, eller er det en boxplate ( orker ikke faceplate, den har ikke et face .. ) som kommer til å bli solgt?

Det er nok en photoshop, ikke jeg som har laget den. Men det kommer nok til å komme ut masse sånt. Man kan jo uansett gjøre hva men vil med disse boxplatene.

Lenke til kommentar

Uten faceplate er den faktisk ganske så kjedelig og usexy imo. Med en så er den litt mer interessant.

Er veldig usikker om jeg kommer til å skaffe meg noe annet enn Revolution om et års tid. Liker liksom ikke andre spill enn de som kommer til Nintendo :hm:

Lenke til kommentar
sexy hvor? :S Ser bare noe hvitt skrap jeg :/

Men fint dere liker den da...

Du er vel kanskje en av de som sverger til PC, og som mener konsoller er en onde som aldri skulle vært oppfunnet..

Eller kanskje du rett og slett er en ps3 fanboy ? Da skal jeg minne deg om at i kjellern har jeg lenka fast en liten heftig sak som spiser ps3 fanboys til middag. :grr:

Lenke til kommentar

Ohhh.... Ser ut som en PC.

Mye mye mye bedre enn Xbox 1, men definitivt den styggeste av de neste konsollene. Hittil tror jeg Ps3 ser best ut, og så Revolution, og så langt bak ligger Xbox360, men det kan forandre seg når det endelige Revolution designet kommer.

Men uansett... det er spillene som teller... Og der har ingen greid å imponere meg ennå. Neste generasjons spill ser ut som mer av det samme, og de mest interresante spillene ser ut som ting jeg helst vil spille på PC(Elder Scrolls: Oblivion for eksempel).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...