Elgvenn2 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Les og fryd deg over din CPU-historie! http://www.redhill.net.au/c-1.html Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Knallbra side! Står mye om hver eneste prosessor. Anbefales Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Får en litt uggen følelse i meg når jeg leser om så dårlige cpu'er. Spennende side btw. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Beste webside noensinne nå det gjelder hardware historie Jeg husker selv nå AMD Thunderbird 1GHz kom i hus, da hva det fest. PCen kosta en del, men var den første personen i distriktet med den prosessoren. Husket at den var ugudelig varm. Jeg fiklet i PCen og kom borti prosessorviften, viften stoppet, det gjorde også pcen og det luktet brent i hele huset. Sendte PCen inn til Elkjøp, de fant ikke noe ut, men de hadde pcen 1 måned inne på verkstaden Den måneden uten PCen var en hel....es måned! Skulle finne ut selv hva som var feil, resultatet var brent prosessor, den var svart under og kjernen såg ganske godt smeltet ut ja. Men jeg holder meg til AMD i dag også med en god grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå