Gå til innhold

Skjermen min døde, trenger hjelp

Fraglen

Anbefalte innlegg

Dette gjelder en 3 år gammel Compaq V90 19" skjerm.

For kort tid siden begynte skjermen å "fuske". Dvs. at bildet forsvant i et øyeblikk. Etter en stund ble fuskingen værre. Til slutt fusket den relativt hyppig og flere ganger hver gang. Til slutt, etter å ha fusket kraftig en stund, ble den helt svart. Jeg ventet en natt med å prøve den igjen, og nå funket den greit. Senere begynte den å fuske igjen og deretter fikk jeg ikke noe bilde i det hele tatt.

Min teori er at det kraftige tordenværet har gitt strømforsyningen i skjermen en sykdom som sakte men sikkert tok knekken på den. Er det noen mulighet for å få fikset dette, eller er det mulig å få igjen noe på innboforsikringen.

Hadde vært fint med litt hjelp!

På forhånd 1000k takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har en kamerat som hadde samme problemet. Forsikringen dekket det visst (utrolig nok), og uansett vil Compaq ta reperasjonen som reklamasjon (hvis den ikke er eldre enn 5år)...fekk først vite pris da. Hvis skaden er veldig stor og omfattende (deler til skjermer er billige, det er reprasjonen som koster) så er det gjerne ikke nødvendig å fixe den (få vite dette først så du ikke får DEN regningen i posten).

Uvær er noe piss!

God sommer...may the weather be with us!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...